Tuurlijk, is dat per persoon verschillend. Welke jaren waren voor jou als persoon het meest intensief/lastig?
Bedoel je de opleiding 
Waarom maakt dat uit, als je begint wil je hem afmaken neem ik aan. Wat maakt het dan uit of het 2e/3e of 4e jaar het meest lastig was
Of ga je nu naar het 3e jaar en vond je afgelopen jaar heel zwaar
Iets meer info zou je vraag wat duidelijker maken.
Waarom maakt dat uit, als je begint wil je hem afmaken neem ik aan. Wat maakt het dan uit of het 2e/3e of 4e jaar het meest lastig was
Of ga je nu naar het 3e jaar en vond je afgelopen jaar heel zwaar
Verwijderd
Wat is er onduidelijk aan die vraag? Welk jaar vond jij het lastigst en waarom. Vrij duidelijk lijkt me.ybos schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:48:
Bedoel je de opleiding
Of ga je nu naar het 3e jaar en vond je afgelopen jaar heel zwaarIets meer info zou je vraag wat duidelijker maken.
Maar wat heb je eraan om te weten welk jaar het zwaarst isVerwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:54:
[...]
Wat is er onduidelijk aan die vraag? Welk jaar vond jij het lastigst en waarom. Vrij duidelijk lijkt me.
Daarnaast wijzigen de opleidingen regelmatig, werkt elke school anders enz enz.
Verwijderd
Ga je bij elk topic waar jij niet direct de relevantie van in ziet vragen waarom diegene dat relevant vind? Ik vind het nog al een aparte manier van reageren.
Welke HBO informatica?
Lijkt me dat lastige jaren vooral door randzaken en niet zozeer door inhoud veroorzaakt worden..
Wat wil je bereiken met deze vraag?
Lijkt me dat lastige jaren vooral door randzaken en niet zozeer door inhoud veroorzaakt worden..
Wat wil je bereiken met deze vraag?
android since G1.
@DootjesR mensen kunnen je vragen niet beantwoorden als je niet meer informatie en achtergronden geeft. Welke informatica opleiding wil je doen, wat is je vooropleiding, waarom vind je het belangrijk om te weten welk jaar het lastigst is? Het resultaat van je huidige houding zie je hierboven, mensen kunnen hem niet beantwoorden.
Ik doe dit topic dan ook op slot, bij een volgend topic zul je echt meer inzet moeten vertonen.
Ik doe dit topic dan ook op slot, bij een volgend topic zul je echt meer inzet moeten vertonen.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.