Zijn er mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben? Is het gebruikelijk om dit te doen?
Aha, nu snap ik je andere topic...
Kan je niet beter deze vraag toevoegen aan het andere topic en deze laten sluiten?
Let wel, van voltijd naar deeltijd vergt discipline!!! Ik heb HBO (andere richting) voltijd gedaan omdat ik van mezelf weet dat ik (toen in ieder geval) niet de discipline had om 4 avonden en in het weekend met school aan de gang te gaan. Besef je dat heel goed. Het zal vast te doen zijn maar het is wel bikkelen.
Kan je niet beter deze vraag toevoegen aan het andere topic en deze laten sluiten?
Let wel, van voltijd naar deeltijd vergt discipline!!! Ik heb HBO (andere richting) voltijd gedaan omdat ik van mezelf weet dat ik (toen in ieder geval) niet de discipline had om 4 avonden en in het weekend met school aan de gang te gaan. Besef je dat heel goed. Het zal vast te doen zijn maar het is wel bikkelen.
[ Voor 56% gewijzigd door ybos op 17-08-2018 10:51 ]
@DootjesR deze vraag had je prima kunnen stellen in je andere topic, het is niet de bedoeling om met hetzelfde onderwerp meerdere topics te openen.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Dit topic is gesloten.