Korte introductie:
Ik heb eigenlijk 2 vragen die best met elkaar te maken hebben, vandaar dat ik ze beide in 1 topic stel. Als men liever heeft dat ik een apart topic open is dat geen enkel probleem.
Omdat ik met een vrij intensieve studie ga beginnen wil ik graag een nieuwe laptop en een mini pc aanschaffen. Ik wil graag dat deze toekomstbestendig zijn (onmogelijk om de komende 3-6 jaar een bijbaan te vinden). Vandaar dat ik waarschijnlijk "te hoge" specs kies en ook bereid ben om meer te betalen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voornamelijk bedoeld voor school, dus office, mailen en surfen. Omdat ik ook ook mijn schoolboeken digitaal heb wil ik graag een 2-in-1 zodat ik makkelijker aantekeningen kan maken. Ook is een touchscreen handig voor mijn studie met het maken van sommige projecten.
Verder gebruik ik ook Photoshop en Premiere. Dit zal ik voornamelijk doen op de desktop maar mijn laptop moet het ook aankunnen.
Wat is je budget?
Ongeveer € 2000,- voor beide systemen. (ex. randapparatuur)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het wordt mijn studielaptop dus zal elke dag mee reizen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor een merk zolang het maar goed werkt. Graag wil ik dat het over 5 jaar nog naar behoren werkt.
Zelf zat ik te denken aan
HP Spectre x360 13-ae007nd Is nu € 1250,-
Intel® Core™ i5-8250U ( 4 cores met 1,6 GHz basisfrequentie)
13,3" Full HD touchscreen
8GB RAM (DDR3)- 512GB PCIe SSD
Intel® UHD Graphics 620
HP ENVY x360 13-ag0140nd is € 999,-
AMD Ryzen™ 5 2500U processor (4 cores)
33,8 cm (13,3") Full HD IPS touchscreen
8 GB RAM (DDR4)- 512 GB PCIe® SSD
AMD Radeon™ Vega 8
Mijn samenstelling voor de mini pc is:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of deze componenten goed met elkaar overweg kunnen, of moet ik iets omwisselen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb eigenlijk 2 vragen die best met elkaar te maken hebben, vandaar dat ik ze beide in 1 topic stel. Als men liever heeft dat ik een apart topic open is dat geen enkel probleem.
Omdat ik met een vrij intensieve studie ga beginnen wil ik graag een nieuwe laptop en een mini pc aanschaffen. Ik wil graag dat deze toekomstbestendig zijn (onmogelijk om de komende 3-6 jaar een bijbaan te vinden). Vandaar dat ik waarschijnlijk "te hoge" specs kies en ook bereid ben om meer te betalen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voornamelijk bedoeld voor school, dus office, mailen en surfen. Omdat ik ook ook mijn schoolboeken digitaal heb wil ik graag een 2-in-1 zodat ik makkelijker aantekeningen kan maken. Ook is een touchscreen handig voor mijn studie met het maken van sommige projecten.
Verder gebruik ik ook Photoshop en Premiere. Dit zal ik voornamelijk doen op de desktop maar mijn laptop moet het ook aankunnen.
Wat is je budget?
Ongeveer € 2000,- voor beide systemen. (ex. randapparatuur)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het wordt mijn studielaptop dus zal elke dag mee reizen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor een merk zolang het maar goed werkt. Graag wil ik dat het over 5 jaar nog naar behoren werkt.
Zelf zat ik te denken aan
HP Spectre x360 13-ae007nd Is nu € 1250,-
Intel® Core™ i5-8250U ( 4 cores met 1,6 GHz basisfrequentie)
13,3" Full HD touchscreen
8GB RAM (DDR3)- 512GB PCIe SSD
Intel® UHD Graphics 620
HP ENVY x360 13-ag0140nd is € 999,-
AMD Ryzen™ 5 2500U processor (4 cores)
33,8 cm (13,3") Full HD IPS touchscreen
8 GB RAM (DDR4)- 512 GB PCIe® SSD
AMD Radeon™ Vega 8
Mijn samenstelling voor de mini pc is:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of deze componenten goed met elkaar overweg kunnen, of moet ik iets omwisselen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel NUC Kit NUC7I7DNHE | € 552,99 | € 552,99 |
1 | Kingston 16GB DDR4 2666MHz | € 165,50 | € 165,50 |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 159,90 | € 159,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 878,39 |
Alvast bedankt voor de reacties!