Nieuwe monitoren voor kantoor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rovadodo
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-01 07:24
Hi allen!

Voor op kantoor zoek ik wat monitoren maar ik heb me al een tijdje niet verdiept in monitoren.
Ik hoop dat een Tweaker met recente ervaring in monitoren een degelijke monitor kan aanraden voor kantoorgebruik!

Ik zoek een?
Monitor voor kantoorgebruik. Het liefst met HDMI en Displayports.
Qua grote tenminste 20".

Wat is je budget?
120 tot 200 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Als het maar geen gaming monitoren zijn. ;)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitoren zullen worden gebruikt in combinatie met XPS 15" laptops.

Beste antwoord (via Rovadodo op 17-08-2018 14:07)

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-02 10:06
Wellicht om de zoektocht wat te verkleinen; Wat voor gebruikers heb je? Alleen office gebruikers, programmeurs of Photoshoppers? Heb je gebruikers die extra pixels in de hoogte kunnen waarderen?

Hoeveel ben je er van plan te kopen? Op 50 krijg je meer korting als dat je er 20 besteld.

Eigenlijk heb ik alleen ervaring met HP en LG monitoren, momenteel gebruiken wij de HP EliteDisplay E243 Zilver op kantoor Link: pricewatch: HP EliteDisplay E243 Zilver Deze monitor heeft eigenlijk alle aansluitingen heeft die je nodig hebt +VGA valt tevens ook prima in je budget.

Wat ik zelf altijd een prettig idee vind (ligt even aan de grote van je omgeving) is een aantal verschillende monitoren te bestellen (+-3) en deze vervolgens rouleren onder je gebruikers zodat zij zich ook gehoord voelen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-02 10:06
Wellicht om de zoektocht wat te verkleinen; Wat voor gebruikers heb je? Alleen office gebruikers, programmeurs of Photoshoppers? Heb je gebruikers die extra pixels in de hoogte kunnen waarderen?

Hoeveel ben je er van plan te kopen? Op 50 krijg je meer korting als dat je er 20 besteld.

Eigenlijk heb ik alleen ervaring met HP en LG monitoren, momenteel gebruiken wij de HP EliteDisplay E243 Zilver op kantoor Link: pricewatch: HP EliteDisplay E243 Zilver Deze monitor heeft eigenlijk alle aansluitingen heeft die je nodig hebt +VGA valt tevens ook prima in je budget.

Wat ik zelf altijd een prettig idee vind (ligt even aan de grote van je omgeving) is een aantal verschillende monitoren te bestellen (+-3) en deze vervolgens rouleren onder je gebruikers zodat zij zich ook gehoord voelen.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:29
Voor administratief werk is een monitor met IPS of VA scherm erg prettig. Ook is een monitor met in hoogte verstelbare voet erg fijn. Altijd op de goede hoogte in te stellen, wie er ook tegenaan kijkt. Bijvoorbeeld een van https://tweakers.net/pric...;1212175;1171483;1161957/

• Rovadodo
mr.DJ95 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:20:

Goede punten! Zoek er momenteel echt maar een stuk of 5.
De gebruikers zijn consultants / programmeurs. Die extra pixels zal de gebruikers niet heel veel interesseren. Bedankt voor je advies!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Rovadodo schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:30:
[...]

Goede punten! Zoek er momenteel echt maar een stuk of 5.
De gebruikers zijn consultants / programmeurs. Die extra pixels zal de gebruikers niet heel veel interesseren. Bedankt voor je advies!
Ik kan je vertellen, ik kan als programmeur de extra pixels in de hoogte van de pricewatch: HP EliteDisplay E243i Zilver wel waarderen. Heb laatste meerdere van deze schermen besteld voor op kantoor. Bevallen prima voor programmeren en ander standaard business gebruik

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 17-08-2018 10:32 ]

• Rovadodo
Uszka schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:24:
Voor administratief werk is een monitor met IPS of VA scherm erg prettig. Ook is een monitor met in hoogte verstelbare voet erg fijn. Altijd op de goede hoogte in te stellen, wie er ook tegenaan kijkt. Bijvoorbeeld een van https://tweakers.net/pric...;1212175;1171483;1161957/
Ik heb jouw mooie selectie gecombineerd met die van mr.DJ95 en laat het aan de developers over om hieruit een keuze te maken.
Bedankt voor deze lijst! :)
Pagina: 1