Soms blijft mijn nokia 7 plus hangen als ik terug wil naar het startscherm. Ik moet dan naar de knop alle schermen openen ,het laatste item sluiten om dan terug te kunnen naar het startscherm. Ook met messenger gebeuren er soms dingen waardoor je niet meer uit messenger komt. Nu vraag ik mij af of er nog meer mensen zijn die hier problemen mee hebben. Alle updates zitten er op en uit en aan gezet. Het help niet.
Vraag
Beste antwoord (via Marcel Blondeau op 04-11-2019 16:13)
Verwijderd
Ik snap het probleem, mijn toestel doet hetzelfde,
Als ik in een app zit (bv whatsap) en ik wil terug naar een andere app, dan reageert de onderste balk niet meer.
Dus geen pijltje, rondje , vierkantje dat het doet.
Je kan met het toestel niet meer terug naar een andere app.
Terwijl in de openstaande app kunt scrollen.
Het enige wat werkt , is opnieuw opstarten.
Ik hen het toetel pas 3 maanden , maar wel knap lastig,
Als iemand een oplossing weet houd ik me aanbevolen
Als ik in een app zit (bv whatsap) en ik wil terug naar een andere app, dan reageert de onderste balk niet meer.
Alle reacties
@Marcel Blondeau welkom op Tweakers.
Gezien dit een Android toestel betreft, geef ik het topic een schopje van OSP naar AND.
Daarnaast is het mij niet helemaal duidelijk wat er nou fout gaat. Je geeft aan dat het toestel blijft hangen. Hoe merk je dit? Krijg je foutmeldingen o.i.d. Verder voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die eisen zijn kan je vinden in: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?
Gezien dit een Android toestel betreft, geef ik het topic een schopje van OSP naar AND.
Daarnaast is het mij niet helemaal duidelijk wat er nou fout gaat. Je geeft aan dat het toestel blijft hangen. Hoe merk je dit? Krijg je foutmeldingen o.i.d. Verder voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die eisen zijn kan je vinden in: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?
Soms gebeurt het dat wanneer je vanuit een open app terug wil naar het startscherm dit niet lukt. Hij blijft dan hangen in de lijst van alle openstaande apps. Je komt er gewoon niet uit. Normaal zou hij vanuit een geopende app terug moeten keren naar het startscherm. Nu heb ik ontdekt dat wanneer hij blijft herhalen je het scherm moet openen van alle openstaande apps vervolgens terug moet keren naar het vorige scherm. Als je nu nog een keer op terugkeren drukt ga je wel naar het startscherm.
Maar hoe kom je van een openstaande app, naar de lijst met openstaande apps? Wanneer je namelijk van een openstaande app terug wilt naar het startscherm druk je op de 'home' knop. Wil je van de openstaande app, naar de lijst met openstaande apps dan druk je op de 'multitask'knop.Marcel Blondeau schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:31:
Soms gebeurt het dat wanneer je vanuit een open app terug wil naar het startscherm dit niet lukt. Hij blijft dan hangen in de lijst van alle openstaande apps.
Maar goed het is mij duidelijk dat ik het niet helemaal begrijp, dus leg even duidelijk uit wat je doet en waar je allemaal op drukt.
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 24-08-2018 09:48 ]
Verwijderd
Ik heb het vermoeden dat je een beetje in de war bent met je knoppen.Marcel Blondeau schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 21:31:
Soms gebeurt het dat wanneer je vanuit een open app terug wil naar het startscherm dit niet lukt. Hij blijft dan hangen in de lijst van alle openstaande apps. Je komt er gewoon niet uit. Normaal zou hij vanuit een geopende app terug moeten keren naar het startscherm. Nu heb ik ontdekt dat wanneer hij blijft herhalen je het scherm moet openen van alle openstaande apps vervolgens terug moet keren naar het vorige scherm. Als je nu nog een keer op terugkeren drukt ga je wel naar het startscherm.
Links - een stap terug
Midden - terug naar startscherm
Rechts - lijst van open/recente apps
Midden vasthouden: Google Assistant.
Verwijderd
Ik snap het probleem, mijn toestel doet hetzelfde,
Verwijderd
Beste Marcel
ik heb contact gehad met de service afdeling van Nokia
en onderstaande reactie gekregen.
het heeft bij mij tot nu toe gewerkt en geen problemen meer veroorzaakt, in de balk
wel worden alle apps gereset en moet je nadien even ze een voor een nalopen welke rechten ze mogen hebben (elke app van een krant kan nu push berichten sturen , even uitzetten als je dat niet wil)
We are sorry to hear about this inconvenience.
Have you installed any apps or perhaps updates on the device before the issue appeared?
We can suggest you some workarounds to sort it out:
1. Please go to Settings > Apps and Notifications > See all apps > Click on the three dots in the upper right corner > Reset app preferences.
2. Please go to: Settings -> Apps and Notifications -> See all apps - three dots -> Show system ->Carrier service -> Storage -> Cache -> Clear cache.
3. Please go to: Settings -> Apps and Notifications -> See all apps - three dots -> Show system -Google Play services -> Storage -> Cache -> Clear cache.
4. Please press at the same time Power button and Volume UP button, release them when you feel a vibrate and see "Powered by Android" on the screen.
Make sure that the device is not plugged to the charger while doing this
Succes Harrie
ik heb contact gehad met de service afdeling van Nokia
en onderstaande reactie gekregen.
het heeft bij mij tot nu toe gewerkt en geen problemen meer veroorzaakt, in de balk
wel worden alle apps gereset en moet je nadien even ze een voor een nalopen welke rechten ze mogen hebben (elke app van een krant kan nu push berichten sturen , even uitzetten als je dat niet wil)
We are sorry to hear about this inconvenience.
Have you installed any apps or perhaps updates on the device before the issue appeared?
We can suggest you some workarounds to sort it out:
1. Please go to Settings > Apps and Notifications > See all apps > Click on the three dots in the upper right corner > Reset app preferences.
2. Please go to: Settings -> Apps and Notifications -> See all apps - three dots -> Show system ->Carrier service -> Storage -> Cache -> Clear cache.
3. Please go to: Settings -> Apps and Notifications -> See all apps - three dots -> Show system -Google Play services -> Storage -> Cache -> Clear cache.
4. Please press at the same time Power button and Volume UP button, release them when you feel a vibrate and see "Powered by Android" on the screen.
Make sure that the device is not plugged to the charger while doing this
Succes Harrie
Bedankt HarryR ik heb geen problemen meer gehad en er niets voor hoeven doen.
Pagina: 1