Mijn vraag
Ik heb een archer c7 op het moment. maar deze houd van crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met mijn laptop. lekker onstabiel dus. ik heb daar toen 2 weken aan zitten te sleutelen maar het lijkt iets te maken te hebben met de compatbility tussen de twee (msi 6qe-013nl)
Ik wil dus een nieuwe router bestellen en deze archer c7 op de V&A gooien. voorderest doet deze het wel prima als het niet verbonden is met mijn laptop.
het gaat ongeveer om 0-10 meter. beetje een game ruimte wat o.a ook een slaapkamer is. wifi moet zeker erbij zitten voor 2,4-5ghz.
in princiepe is een netgear nighthawk wel een leuke. Weet alleen niet zeker ervan.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
nee niet echt. gewoon standaard programma's die je wel overal tegenkomt.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
updaten (beide)
laptop openschroeven en een andere wifi module erin testen.
drivers tig keer reset/reinstallen.
naja er zijn wat meer dat ik nieteens meer kan herinneren.
...
Ik heb een archer c7 op het moment. maar deze houd van crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met mijn laptop. lekker onstabiel dus. ik heb daar toen 2 weken aan zitten te sleutelen maar het lijkt iets te maken te hebben met de compatbility tussen de twee (msi 6qe-013nl)
Ik wil dus een nieuwe router bestellen en deze archer c7 op de V&A gooien. voorderest doet deze het wel prima als het niet verbonden is met mijn laptop.
het gaat ongeveer om 0-10 meter. beetje een game ruimte wat o.a ook een slaapkamer is. wifi moet zeker erbij zitten voor 2,4-5ghz.
in princiepe is een netgear nighthawk wel een leuke. Weet alleen niet zeker ervan.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
nee niet echt. gewoon standaard programma's die je wel overal tegenkomt.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
updaten (beide)
laptop openschroeven en een andere wifi module erin testen.
drivers tig keer reset/reinstallen.
naja er zijn wat meer dat ik nieteens meer kan herinneren.
...