Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vorige maand verhuisd en heb telefonisch mijn adres voor mijn All-Risk inboedelverzekering aangepast.

Ik heb vandaag gebeld voor schade, maar ze hebben de All-Risk van mijn dekking gehaald tijdens het verwerken van de adreswijziging. Ze hebben ook mijn verzekering blijkbaar met een jaar verlengd zie ik nu.

Er is geen opname van het telefoongesprek, dus zij insinueren dat ik heb gevraagd om de All-Risk er vanaf te halen.

Ik heb inmiddels een paar honderd euro schade, dus het was even schrikken toen ik ze belde. Kan ik nog iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:20

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als jij niet de vraag hebt gesteld de allrisk van de verzekering f te halen, dan mogen ze die opname laten horen. Anders ben je gewoon nogaltijd allrisk verzekerd lijkt mij. Heb je daar al eens naar gevraagd?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:37:
Ik ben vorige maand verhuisd en heb telefonisch mijn adres voor mijn All-Risk inboedelverzekering aangepast.

Ik heb vandaag gebeld voor schade, maar ze hebben de All-Risk van mijn dekking gehaald tijdens het verwerken van de adreswijziging. Ze hebben ook mijn verzekering blijkbaar met een jaar verlengd zie ik nu.

Er is geen opname van het telefoongesprek, dus zij insinueren dat ik heb gevraagd om de All-Risk er vanaf te halen.

Ik heb inmiddels een paar honderd euro schade, dus het was even schrikken toen ik ze belde. Kan ik nog iets doen?
Vraag ze om bewijs dat je om die wijziging gevraagd hebt? Als je een wijziging gevraagd hebt, heb je als het goed is ook een nieuwe polis ontvangen, dat was dan natuurlijk het moment om er tegen in bezwaar te gaan.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Met ze in gesprek gaan en als dat niet helpt een klacht indienen bij Kifid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 16:52
Ik zou eerst een klacht indienen bij CB middels hun eigen klachtenprocedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:48

Yucon

*broem*

Waarschijnlijk heb je technisch gezien een nieuwe polis. Heb je opnieuw vragen over je verleden moeten beantwoorden? Dat maakt het volgens mij wat lastiger, omdat je waarschijnlijk ook je spreekwoordelijke poot onder een stapeltje papier met daarin de nieuwe voorwaarden gezet hebt. Al valt dat natuurlijk niet te bewijzen zonder dat telefoongesprek.

Heb je wel achteraf een mailtje met 'gefeliciteerd hier is uw nieuwe polis' gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:55
Yucon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:46:
Heb je wel achteraf een mailtje met 'gefeliciteerd hier is uw nieuwe polis' gekregen?
Dit moet er volgens mij zijn. Per post of digitaal een nieuwe polis met daarop je voorwaarden. Als deze er niet is, dan telt je oude nog. Is deze er wel maar heb je er zelf niet naar gekeken of op gereageerd, dan wordt het een lastig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:20

iichel

Gazoooo

Ik zou inderdaad wel een bevestiging van de wijziging en/of een nieuwe polis verwachten, na zo'n verandering in dekking.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Yucon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:46:
Waarschijnlijk heb je technisch gezien een nieuwe polis.
Yep, ik ben dit jaar ook verhuisd en CB had na het telefoontje de oude polis beëindigd en een nieuwe afgesloten. Kreeg er direct een mailtje achteraan met m'n nieuwe polisblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:38

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

iichel schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:51:
Ik zou inderdaad wel een bevestiging van de wijziging en/of een nieuwe polis verwachten, na zo'n verandering in dekking.
Ik ben ook recent verhuisd en ik kreeg in ieder geval een nieuwe polis, mede omdat ze de waarde van de inboedel opnieuw moeten schatten. Overigens heb ik daarbij ook zelf een formulier ingevuld met vragen over de nieuwe woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 16:20

iichel

Gazoooo

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Ik ben ook recent verhuisd en ik kreeg in ieder geval een nieuwe polis, mede omdat ze de waarde van de inboedel opnieuw moeten schatten. Overigens heb ik daarbij ook zelf een formulier ingevuld met vragen over de nieuwe woning.
Ja precies. Als TS de nieuwe polis ontvangen heeft, zal daarin de dekking wel gespecificeerd moeten zijn.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• centraal beheer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2020

centraal beheer

Bedrijfsaccount Centraal Beheer
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:37:

Goedemorgen Denninho,

Wat een ontzettend vervelende situatie! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we zomaar je verzekering veranderen. Ik ben benieuwd naar wat er precies is gebeurd.

Wil je een e-mail sturen naar webcare@centraalbeheer.nl met daarin je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer? Zet je er ook bij dat je ons e-mailt naar aanleiding van je bericht op Tweakers.net?

Graag hoor ik van je.

Hartelijke groet, Thijs
Webcare Centraal Beheer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede klantenservice van Centraal Beheer.

Naar aanleiding van dit topic hebben ze een onderzoek gestart en uiteindelijk alles met terugwerkende kracht in orde gemaakt! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 23:21

3DDude

I void warranty's

Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:46:

Naar aanleiding van dit topic hebben ze een onderzoek gestart en uiteindelijk alles met terugwerkende kracht in orde gemaakt! d:)b
Dat heet gewoon damage control lijkt me ? ;)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Goed dat het gefixed wordt, jammer dat het via deze weg moet (verrassend dat ze Tweakers checken voor zulk soort berichten). Maar ik vraag me nu nog wel af of je nou een ander polis blad had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• centraal beheer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2020

centraal beheer

Bedrijfsaccount Centraal Beheer
Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 23:46:

Goedemorgen denninho,

Fijn om te lezen dat je verhaal goed is opgepakt en dat je polis met terugwerkende kracht is hersteld. Gelukkig kun je nu werk maken van de schade die je hebt gehad.

Prettige dag!

Vriendelijke groet, Remco
Webcare Centraal Beheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Sissors schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:30:
(verrassend dat ze Tweakers checken voor zulk soort berichten)
Ik denk een attente mede-Tweaker waar Centraal Beheer maandelijks boven het loonstrookje staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*knip* Dat heeft natuurlijk helemaal niets met dit topic te maken 8)7

[ Voor 190% gewijzigd door naitsoezn op 10-09-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Goed om te horen dat het opgelost is. Zal ik deze maar op slot doen voordat er nog meer off-topic reacties volgen.

[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 10-09-2018 09:53 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.