Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe router nodig.

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Vraag

• agittunc
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 13:13
Hallo tweakers!

ik heb een nieuwe router nodig omdat mijn huidige niet helemaal goed functioneert met mijn laptop(crashes).

enige goeie routers tot 175.-?

ben zelf geen netwerk expert(nog) dus denk zal wel even hier vragen.

bedankt alvast!

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:46
En wat zijn je wensen moet het alleen een router zijn? Of moet die ook switchen? Heb je wifi nodig?

Zoveel mogelijkheden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 17-08-2018 09:26 ]

Cloud ☁️

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11 19:41
probeer je verhaal even compleet te maken; dat je laptop crashed heeft meestal niks met een router te maken.
Dus welke router, welke laptop gaat het over en wat bedoel je precies met crashes.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24

TommieW

Numa numa.

Ik moet zeggen dat ik wel een paar vragen heb:
1. Hoe weet je dat je router voor crashes op je laptop zorgt? (Daarnaast: hoe bedoel je "crashes"?)
2. Welke eisen stel je aan je router (bijvoorbeeld minimale throughput, WiFi, etc)?
3. Wat heb je zelf al gevonden?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
agittunc schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 09:21:
ben zelf geen netwerk expert(nog) dus denk zal wel even hier vragen.
Dat begrijpen we maar al te goed. Toch is het wel belangrijk dat je eerst zelf het eea. uitzoekt, voordat je een topic opent. Ga dus even zelf op internet op zoek naar een router, er staan genoeg reviews online.

Mocht je er daarna niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic. Zet daar echter dan wel in wat voor iets je precies zoekt, waarvoor, hoe groot je huis is etc. Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Dit topic is gesloten.