Ik wil deze kast eigenlijk een beetje om dezelfde reden. Ik heb geen zin om te gaan lopen klussen met waterkoeling en deze kast heeft eigenlijk alles wat ik wil.
Ik heb er al wat correspondentie met Oc-shop opzitten (gebruik ff de search) en ben tot de volgende conclusies gekomen:
- OC-shop gaat in Nederland de distributie verzorgen dus elke winkel die ze in Nederland heeft, neemt ze af van OC-shop.
- OC-shop verkoopt ze nog niet (in tegenstelling tot wat er op de nieuwssectie staat op hun site
edit:
krijg nou tieten! ze hebben het weggehaald...
- OC-shop gaat alleen de zogenaamde derde generatie Koolance kasten opnemen en die krijgen ze, volgens Jeroen Molinger van OC, deze week binnen en zal door hen zelf getest worden (resultaten zullen waarschijnlijk via de site bekend worden gemaakt omdat er een negatieve review op Tom's Hardware staat
http://www.tomshardware.com/cpu/01q3/010706/index.html)
- De prijs zal FL 650,= bedragen (ook weer volgens Jeroen Molinger)
Ik zit er in ieder geval op te wachten en met name op de testen. Als het daadwerkelijk de investering waard is zal ik hem zeker aanschaffen. Lekker lage temperaturen en een stil kastje spreken mij wel aan
Ik ben erg benieuwd wanneer ze nou eens te koop zijn. Tot nu toe een hoop geschreeuw en weinig wol