• Robben88
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01-2021
Wie gaat deze opleiding volgen of is bezig met deze opleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostlylou
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06-06 13:30
Ik kan me voorstellen dat er niet zoveel mensen zijn die van deze opleiding af weten omdat het pas 3 jaar oud is, maximaal. Ik ben zelf niet van plan om het te gaan volgen omdat het mijn ding niet is maar ik heb wel 3 keer door de initiatiefnemer een voorlichting gehad op mijn MBO-school.

Wat wil je weten of is het gewoon voor contact met andere leerlingen?

Ik kan je de algemene info wel geven maar dat kan je waarschijnlijk ook gewoon online vinden. Ik zou sowieso aanraden om te kijken naar de persoonlijke website van de opleiding van de Cloud Academy; www.jobinthecloud.nl als je nog wat extra info zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robben88
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01-2021
Ghostlylou schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:39:
Ik kan me voorstellen dat er niet zoveel mensen zijn die van deze opleiding af weten omdat het pas 3 jaar oud is, maximaal. Ik ben zelf niet van plan om het te gaan volgen omdat het mijn ding niet is maar ik heb wel 3 keer door de initiatiefnemer een voorlichting gehad op mijn MBO-school.

Wat wil je weten of is het gewoon voor contact met andere leerlingen?

Ik kan je de algemene info wel geven maar dat kan je waarschijnlijk ook gewoon online vinden. Ik zou sowieso aanraden om te kijken naar de persoonlijke website van de opleiding van de Cloud Academy; www.jobinthecloud.nl als je nog wat extra info zoekt.
Ik ben meer benieuwd naar de inhoud van de opleiding. Welke opdrachten kan ik verwachten? Welke kennis zul je in de eerste jaar opdoen? Waar bestaat de IPASS uit? Ik begreep dat blok 1 en 2 heel algemeen zijn qua vakken die je krijgt.

Ik hoor het graag!