Iiyama MF901U en MA901U, wat is het verschil?

Pagina: 1
Acties:

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe monitor te kopen omdat ik dit 17"Highscreen :r scherm zat ben.
Het wordt en iig een Iiyama 19".
Nou zag ik 2 verschillende types die in mijn budget passen van 1000 a 1100,-
de Iiyama MF901U visionmaster 452 en de Iiyama MA901U visionmaster 452
Ze zijn allebei even duur en het enige verschil is dat de ene een Flatscreen Diamondtron NF beeldbuis heeft en de andere een Flatscreen shadowmask beeldscherm.
Maar wat is het verschil?
Iemand die toevallig deze monitor heeft?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Nou ja, je zegt het zelf; de beeldbuis :)

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
ja duh :Z
maar is de een beter dan de andere of zie e geen veschil. Erzal toch wel iets anders aan zijn anders brengen ze niet 2 dezelfde monitoren op de markt met verschillende beeldbuizen

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

de 452 PRO heeft een echte vlakke beeldbuis maar WEL twee horizontale steundraden,die andere de normale 452 heeft een opgevulde bolle beeldbuis(die nu dus vlak is) en heeft geen steundraden omdat het geen diamondtron is!!

Als je een van deze twee wilt nemen neem dan gewoon de PRO versie(de naam zegt het al >:) )

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wat let je om de pro te nemen, die is vaak toch maar een paar tientjes duurder :)