Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Maastricht ethernet hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Vraag

• markheloking
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-10 22:18
Hallo mede Tweakers

Ik ben nu aan het helpen bij een verhuizing, en ben als tweaker natuurlijk verantwoordelijk voor het regelen van het internet. Ik netjes een wifi accespoint mee en een ethernet kabel, kom ik erachter dat ik de wifi settings van dat kastje niet meer weet en de enige laptop hier natuurlijk geen ethernet poort heeft (en ik zo snugger was om de ethernet-usb adapter thuis te laten).
Ik ben tot deze zondag (19e) in Maastricht.

TL;DR is er iemand die toevallig in Maastricht is die 5 minuten zijn laptop/usb-ethernet adapter uit wil lenen deze 4 dagen?

Recht tegenover zit een speciaalbierkroeg, dus een bietje als beloning is natuurlijk van de partij :)

Alle reacties

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-11 23:19
Is het niet sneller om dat ding (wat het dan ook is voor type) te resetten en weer in te stellen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien een oproepje plaatsen in https://tweakers.net/aanbod/ ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit op 2 uur rijden, anders had ik graag even een biertje komen doen :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• markheloking
Room42 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:12:
Ik zit op 2 uur rijden, anders had ik graag even een biertje komen doen :)
Helaas.
MoiZie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:10:
Is het niet sneller om dat ding (wat het dan ook is voor type) te resetten en weer in te stellen?
Ja, ware het niet dat ik er dus openwrt op heb staan (want he, geknutseld moet er worden), en dan kan ik hem alleen in failsafe mode zetten. In failsafe mode laad hij alleen de squashfs en niet de overlay (aka alle settings zijn weer default), maar je raad het al, dan staat de wifi standaard uit. Dus die vlieger gaat helaas niet op.

• Room42
  • Niet online
Tja, dan zou ik morgen gewoon even de Media Markt of zo opzoeken. Kost dan even wat geld maar dat is beter dan niks. Als je heel voorzichtig bent, kun je hem zelfs wel terugbrengen achteraf.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• markheloking
Das ook nog een optie die ik nog niet overwogen had, maar dacht ik ga eerst eens buurten of er een tweaker/buurman/buurvrouw is die toevallig even een laptop te leen heeft :)

• Room42
  • Niet online
Ja, is ook een beetje evil van mij, maar ze verliezen er niks aan en het is beter voor het milieu O-)

• markheloking
Er is niets zo goed voor het milieu als een mede tweaker trakteren op bier.
Nouja, voor het sociale milieu dan 😉

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-11 21:32
markheloking schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:20:
Das ook nog een optie die ik nog niet overwogen had, maar dacht ik ga eerst eens buurten of er een tweaker/buurman/buurvrouw is die toevallig even een laptop te leen heeft :)
Natuurlijk wel de manier om je buren te leren kennen, gewoon brutaal aanbellen en vragen of die je even uit de brand kunnen helpen :P

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@markheloking , Tweakers is een discussie forum. Voor dergelijke vragen kan je in V&A Overige terecht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.