jo ik ben ook ff bezig met een drive-in show, en ik heb echt een superklein budget, ik ben op zoek naar een beetje redelijke boxen die flink hard kunnen, ik heb al een 4 x 150 watt versterker die ik ga gebruiken tezamen met een athlon 900, een hoop mp3's en winamp met een crossfade plugin, wat perfect werkt. Nu dus alleen nog boxen, nu kwam ik dit tegen (bij conrad of course en je hebt er dus 2 voor 59,95):

3-weg luidsprekerbox BB-802
Bestnr. 368881-89
1 : Hfl. 59,95
27,20
Produktinformatie
Nog nooit was partysound zo goedkoop! Volwaardige 3-weg box met robuuste viltbekleding, stalen beschermrooster, aan de zijkant basreflexopening en draaggreep. Voor machtig veel druk zorgt een 200 mm woofer in combinatie met een middentoner en een tweeter. Afm. 380 x 232 x 175 mm. Max. belastbaarheid 300 W!
300/100 watt
voor een drive in show waar niet het geluid maar het licht gaat overheersen is dit dan een idee of moet ik toch iets anders overwegen (indien ja, geef ff wat ideen)
ps: ik maakte ff een nieuw topic want how to become a dj is al erg lang!!!
3-weg luidsprekerbox BB-802
Bestnr. 368881-89
1 : Hfl. 59,95
27,20
Produktinformatie
Nog nooit was partysound zo goedkoop! Volwaardige 3-weg box met robuuste viltbekleding, stalen beschermrooster, aan de zijkant basreflexopening en draaggreep. Voor machtig veel druk zorgt een 200 mm woofer in combinatie met een middentoner en een tweeter. Afm. 380 x 232 x 175 mm. Max. belastbaarheid 300 W!
300/100 watt
voor een drive in show waar niet het geluid maar het licht gaat overheersen is dit dan een idee of moet ik toch iets anders overwegen (indien ja, geef ff wat ideen)
ps: ik maakte ff een nieuw topic want how to become a dj is al erg lang!!!