[Tweakblogs]Lightbox feature in tweakblogs omgevallen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:09

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Misschien ben ik gek aan het worden, maar is de Lightbox feature in Tweakblogs omgevallen?

Ik kan mij nog heel goed herinneren dat het mij eerder dit jaar best wat moeite kostte om het ook in Tweakblogs zo werkende te krijgen als dat ik het in reviews werkend had. Uiteindelijk was mij dit wel gelukt. Door een vraag moest ik gistermiddag zelf iets uit een van die blogs halen, en toen merkte ik dat die Lightbox niet meer goed werkte.

Voor alle duidelijkheid even exact wat ik zie:

Hoe is de functionaliteit nu in (mijn) tweakblogs:
Ik klik op een plaatje, en krijg dan de uitvergrootte versie van dit ene plaatje. Ik heb echter geen pijlen links/rechts om naar naburige plaatjes die zich ook in dezelfde groep als het aangeklikte plaatje bevinden.

Hoe zou de functionaliteit volgens mij moeten zijn:
Ik klik op een plaatje, en verwacht dan met de pijlen links/rechts naar een naburig plaatje te kunnen switchen die zich in dezelfde groep bevindt als het aangeklikte plaatje.

Is er iets veranderd dat de goede werking van Lightbox heeft verstoord? Ik zie de feature niet werken in verschillende browsers (Firefox, Edge(Android), Internet Explorer). Mijn indruk is dus dat het niet browser specifiek is.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Beste antwoord (via teacup op 16-08-2018 23:00)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien gaat het fout in de volgorde van de javascript-includes. We gaan er naar kijken :)

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien gaat het fout in de volgorde van de javascript-includes. We gaan er naar kijken :)

Intentionally left blank

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:09

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Dank je @crisp.

En trouwens ook nog bedankt voor de aandacht van het pijl omhoog pijl omlaag knopje enkele dagen terug :). Ik zag net dat je daar ook naar gekeken hebt.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En bij deze gefixed :)

Intentionally left blank