Toegang Ledenforum en andere ledenfora

Pagina: 1
Acties:

• The_Engineer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:43
Beste tweakers

Ik lees al jaren gretig mee op deze site en ben dagelijks actief. Doch ben ik meer iemand die graag de discussies meeleest dan hier zelf ook actief op te reageren. Hiermee heb ik nu al enkele malen gehad dat ik sommige links wilde volgen, maar dat ik geen toegang had tot een deel van het forum namelijk het ledenforum. Als ik de voorwaarden lees om hier toegang tot te krijgen is dit 100 posts hebben in het laatste jaar. In normale omstandigheden zal ik hier waarschijnlijk niet aan geraken en om nu 100 onzinposts te plaatsen om hier toegang tot te krijgen vind ik ook maar vervuiling van het forum.

Ik versta wel dat ik niet voldoe aan deze voorwaarden, maar vind het jammer dat ik zo een deel van het forum niet kan bereiken. Ook heb ik een abonnement op deze site, dit ook doet me verwachten toegang te krijgen tot alle features die deze site te bieden heeft (afgezien van de features die een hogere abonnementsklasse bieden).

Ik ben benieuwd wat jullie standpunt hierover is.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De fora waar je het over hebt is in zekere zin een uiting van waardering voor mensen die actief meedoen in de community. Iedereen kan zonder account stil meelezen. Echt meedoen is wat de community maakt. En daar zijn de wat meer afgesloten fora voor.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Er zijn idd besloten sub fora, ik denk dat je hier voornamelijk doelt op de Tweakers lounge. Het idee achter de besloten fora onder andere is dat er ook over onderwerpen vragen kunnen worden gesteld of kan worden gesproken gesproken/ gediscussieerd die bijv. wat (privacy) gevoeliger liggen, en waarvan je dus wilt dat de drempel om erbij te kunnen iets hoger ligt.

Dit is zeker niet flauw richting jou of andere bedoelt die bijv. elke dag meelezen op de website of de website ondersteunen met bijv. een abonnement. Het gehele idee achter die fora is echter dus dat niet zomaar iedereen toegang heeft.

100 onzin posts gaan plaatsen biedt overigens ook geen garantie voor succes voor toegang tot bijv. de Tweakers lounge.

200 fish found!

• The_Engineer
Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:56:
De fora waar je het over hebt is in zekere zin een uiting van waardering voor mensen die actief meedoen in de community. Iedereen kan zonder account stil meelezen. Echt meedoen is wat de community maakt. En daar zijn de wat meer afgesloten fora voor.
Ik wil ook best wat actiever zijn bij een onderwerp die me aanstaat en op een wat meer gesloten forum.
Zeehond schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:04:
Er zijn idd besloten sub fora, ik denk dat je hier voornamelijk doelt op de Tweakers lounge. Het idee achter de besloten fora onder andere is dat er ook over onderwerpen vragen kunnen worden gesteld of kan worden gesproken gesproken/ gediscussieerd die bijv. wat (privacy) gevoeliger liggen, en waarvan je dus wilt dat de drempel om erbij te kunnen iets hoger ligt.

Dit is zeker niet flauw richting jou of andere bedoelt die bijv. elke dag meelezen op de website of de website ondersteunen met bijv. een abonnement. Het gehele idee achter die fora is echter dus dat niet zomaar iedereen toegang heeft.

100 onzin posts gaan plaatsen biedt overigens ook geen garantie voor succes voor toegang tot bijv. de Tweakers lounge.
Bij de forum FAQ stond "Toegang tot TL krijg je automatisch als je in het afgelopen jaar tenminste 100 posts op het forum geplaatst hebt.".

In wezen kan ik dus 100 posts doen om die toegang te krijgen, daarom dat ik het ook een wat onzinvoorwaarde vind.

Ook was ik onlangs een discussie aan het lezen en kreeg bij een link volgende error-message: "Je hebt geen toegang tot categorie 6." Als ik dan een thread zit te volgen is dit voor mij dus info waar ik niet bij kan. Dit doet me denken hoeveel fora er zo bestaan waar ik niet bij kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In dat laatste geval, categorie 6, kan niemand bij tenzij je crewlid bent. ;) Het is de prullenbak namelijk. :P

Je kan de regel voor 100 posts in het afgelopen jaar onzin vinden, het beweegt mensen wel om actief deel te nemen en niet op de achtergrond blijven lurken.

Ook nu speciaal toegang verlenen tot de Lounge is geen garantie dat je daar opeens wel actief mee gaat doen. Het zou tevens oneerlijk tegenover andere leden staan. Waarom zou jij wel toegang krijgen terwijl je niet aan de vereisten voldoet, die volgens jouw woorden eigenlijk al onzin zijn, en anderen niet?

Het is heel jammer voor je, maar deze regels zijn er voor een reden.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:39:
[...]
Bij de forum FAQ stond "Toegang tot TL krijg je automatisch als je in het afgelopen jaar tenminste 100 posts op het forum geplaatst hebt.".

In wezen kan ik dus 100 posts doen om die toegang te krijgen, daarom dat ik het ook een wat onzinvoorwaarde vind.
Indien het inhoudelijk goede posts zijn wel. Indien iemand toegang probeert te krijgen door enkel nutteloze reacties te plaatsen kan die toegang eenvoudig handmatig worden tegengehouden, of zelfs wanneer er aanleiding toe is, de toegang tot Tweakers helemaal worden geblokkeerd.
Ook was ik onlangs een discussie aan het lezen en kreeg bij een link volgende error-message: "Je hebt geen toegang tot categorie 6." Als ik dan een thread zit te volgen is dit voor mij dus info waar ik niet bij kan. Dit doet me denken hoeveel fora er zo bestaan waar ik niet bij kan.
Categorie 6 is het crewforum. Maar toegang tot dat die categorie wordt enkel aan crewleden verstrekt. Buiten het crewforum zijn het aantal fora waar je geen toegang tot hebt als ik mij niet vergis op één hand te tellen :).

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:51:
In dat laatste geval, categorie 6, kan niemand bij tenzij je crewlid bent. ;) Het is de prullenbak namelijk. :P
Categorie 6 is het gehele crewforum, de prullenbak specifiek is sub forum 46 :)

[ Voor 51% gewijzigd door Zeehond op 16-08-2018 21:29 ]

200 fish found!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zeehond schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:03:
[...]

Edit

[...]

Categorie 6 is het gehele crewforum, de prullenbak specifiek is sub forum 46 :)
Dat zal wel, maar als een gebruiker naar een topic linkt en een andere gebruiker krijgt de melding "geen toegang tot cat 6" is het gewoon naar de trash verplaatst. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Impliceer je nou dat de hele crew trash is? :P
Ok, van sommigen is dat bekend, maar toch :+

Having said that: 100 posts is echt niet zo lastig. Beetje inhoudelijk reageren, beetje je mening geven (mag ongezouten maar wie kaatst kan de bal verwachten ;) ) en je bent er zo. Zie je weer wat meer van de wondere wereld van GoT :)
Zelf zo in 2002 ook begonnen, en time flies. Zit alweer op >38k posts zag ik net. Maar blijft leuk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:07:
[...]

Dat zal wel, maar als een gebruiker naar een topic linkt en een andere gebruiker krijgt de melding "geen toegang tot cat 6" is het gewoon naar de trash verplaatst. ;)
Ah zo dat klopt idd. Sub forum 6 is namelijk overige hardware en gewoon publiekelijk toegankelijk, voordat dat wordt aangezien als prullenbak :P.

200 fish found!

• The_Engineer
Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:51:

Je kan de regel voor 100 posts in het afgelopen jaar onzin vinden, het beweegt mensen wel om actief deel te nemen en niet op de achtergrond blijven lurken.

Ook nu speciaal toegang verlenen tot de Lounge is geen garantie dat je daar opeens wel actief mee gaat doen. Het zou tevens oneerlijk tegenover andere leden staan. Waarom zou jij wel toegang krijgen terwijl je niet aan de vereisten voldoet, die volgens jouw woorden eigenlijk al onzin zijn, en anderen niet?

Het is heel jammer voor je, maar deze regels zijn er voor een reden.
Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik boos ben ofzo. Het is gewoon dat iemand die jarenlang de site volgt, af en toe reageert en die dan ook een abonnement neemt om de site te steunen zogezegd geen "lid" is. Misschien is de naam gewoon wat ongelukkig gekozen.

Trouwens kwam de link uit:

Welke internetprovider België
Zo te zien zal er dan niks anders opzitten dan wat meer te reageren op bepaalde topics. Ik wilde gewoon weten of er nog mensen waren die er zo over dachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:20:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik boos ben ofzo. Het is gewoon dat iemand die jarenlang de site volgt, af en toe reageert en die dan ook een abonnement neemt om de site te steunen zogezegd geen "lid" is. Misschien is de naam gewoon wat ongelukkig gekozen.

Welke internetprovider België[...]
Die is voor mij ook niet toegankelijk. Die zal dus in de trash dan wel crew-topics staan (waarvan we vandaag geleerd hebben dat dat een pot nat is :+).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Je hebt er in iedere geval nog 50 stuks te gaan: dus de komende 50 dagen iedere dag een berichtje plaatsen, en je bent binnen :+ Zo moeilijk is dat toch niet of wel?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
[...]

Welke naam is er ongelukkig gekozen, volgens jou? En wat bedoel je met 'geen lid is'?

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

The Eagle schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:12:
Impliceer je nou dat de hele crew trash is? :P
Ssssttt, niet ieder crewlid weet dat. :+
[...]

Ik had ook helemaal niet de indruk dat je boos zou zijn. En door een abbo af te nemen heb je feitelijk al een afgesloten forum tot je beschikking. Eentje die zelfs de meest actieve en behulpzame gebruiker niet zou krijgen zonder te betalen. ;) Toch niet, Supporters krijgen geen toegang tot het abboneeforum.

Lid ben je al als je je aanmeld. Je kan vol actief zijn op de frontpage, behulpzame en nuttige reacties plaatsen wat je wilt, zolang je niet op het forum actief bent zal je nooit aan de voorwaarden voldoen om in de Tweakers Lounge te komen. Zou je zo'n gebruiker ook een 'zogezegd geen "lid"' willen noemen? Denk dat dat toch wel wat te kort door de bocht is. ;)

Welke internetprovider België

[...]

Zo te zien zal er dan niks anders opzitten dan wat meer te reageren op bepaalde topics. Ik wilde gewoon weten of er nog mensen waren die er zo over dachten.
Dat topic is terecht uit zicht gehaald, want het ging over de Tweakers Awards. Die zijn altijd tijdelijk omdat het om nominaties gaat. Echte discussies moeten er niet in gevoerd worden. Het is eerder wat ongelukkig gelinkt door een gebruiker.

[ Voor 2% gewijzigd door Hero of Time op 16-08-2018 21:43 . Reden: Alleen Hero en Elite krijgen toegang, Supporter niet ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wat is "het ledenforum"? Daar heb ik volgens mij ook geen toegang.

Tweakers Lounge? Tweakers Huiskamer? Area 61? Abonneeforum?

Prima gekozen namen volgens mij. Al is het misschien wat apart dat jij zelfs tot de laatste geen toegang hebt, daar moet je een Hero abonnement voor hebben. Je bent volgens Tweakers dan schijnbaar ook geen abonnee? :+ (Niet dat je er veel aan mist)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• The_Engineer
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:24:
Je hebt er in iedere geval nog 50 stuks te gaan: dus de komende 50 dagen iedere dag een berichtje plaatsen, en je bent binnen :+ Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Moeilijk is het inderdaad niet, daar ging het mij niet om. Ik vond het gewoon een wat aparte regel om toegang te krijgen tot een subforum. Ik dacht dat er nog wel mensen gingen zijn die er zo over dachten, maar blijkbaar ben ik hier enig in :P
Hahn schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:28:
[...]
Welke naam is er ongelukkig gekozen, volgens jou? En wat bedoel je met 'geen lid is'?
Welja Tweaker lounge en als lid van de website tweakers ben je volgens mij een tweaker. Of ik denk gewoon teveel over de dingen na. :P
Xander schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:37:

Prima gekozen namen volgens mij. Al is het misschien wat apart dat jij zelfs tot de laatste geen toegang hebt, daar moet je een Hero abonnement voor hebben. Je bent volgens Tweakers dan schijnbaar ook geen abonnee? :+ (Niet dat je er veel aan mist)
Toen ik mijn abonnement kocht was het nog een beetje anders dacht ik, trouwens niet het hero of elite maar het gewone abonnement.

Ik heb trouwens het gevoel alsof ik nu als een enorme zuurpruim overkom, wat overigens niet mijn bedoeling was, Ik vond het gewoon jammer dat ik hier geen toegang tot had.

edit:
Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:33:
[...]

Dat topic is terecht uit zicht gehaald, want het ging over de Tweakers Awards. Die zijn altijd tijdelijk omdat het om nominaties gaat. Echte discussies moeten er niet in gevoerd worden. Het is eerder wat ongelukkig gelinkt door een gebruiker.
Heb de resultaten alvast teruggevonden via de zoekfunctie. Vond het raar dat de link er niet naar doorverwees.

[ Voor 13% gewijzigd door The_Engineer op 16-08-2018 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Wellicht ga je het ook gewoon erg gaaf vinden om zelf actief te zijn en met andere gebruikers mee te discussiëren :).

Om toegang tot de prullenbak te krijgen moet je crewlid zijn (dat zijn bijv. moderators en admins, en dus maar een zeer beperkt aantal personen). Maar geloof me, er zijn leukere en interessantere fora die gewoon voor iedereen toegankelijk zijn om te lezen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 16-08-2018 21:47 ]

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:41:
[...]

Welja Tweaker lounge en als lid van de website tweakers ben je volgens mij een tweaker. Of ik denk gewoon teveel over de dingen na. :P
Ik denk dat je vooral teveel focust op het verkeerde ;) De Tweakers Lounge is een lounge-gedeelte waar je in kan als je een gedegen bijdrage hebt geleverd, en dat is vastgesteld op 100 posts in een jaar tijd.

De naam is niet bedoeld als 'je bent pas een Tweaker als je hier in kan', iedereen die zich registreert hier is lid.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Engineer
Zeehond schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:43:
[...]

Wellicht ga je het ook gewoon erg gaaf vinden om zelf actief te zijn en met andere gebruikers mee te discussiëren :).

Om toegang tot de prullenbak te krijgen moet je crewlid zijn (dat zijn bijv. moderators en admins, en dus maar een zeer beperkt aantal personen). Maar geloof me, er zijn leukere en interessantere fora die gewoon voor iedereen toegankelijk zijn om te lezen ;)
Ik vind de site zo ook al gaaf. :P
Het feit dat ik er niet op het subforum kan maakt ook gewoon nog meer dat ik toegang wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:41:
[...]

Moeilijk is het inderdaad niet, daar ging het mij niet om. Ik vond het gewoon een wat aparte regel om toegang te krijgen tot een subforum. Ik dacht dat er nog wel mensen gingen zijn die er zo over dachten, maar blijkbaar ben ik hier enig in :P
Je bent in ieder geval niet de eerste die hier over valt. ;) Als je iets meer zoekt, en dat kan wat lastig zijn, zou je vergelijkbare topics moeten kunnen vinden. Maar omdat het weinig besproken wordt zal je niet zo snel iemand tegenkomen die het hiermee eens is en nog geen antwoord heeft op deze vraag. :)
Ik heb trouwens het gevoel alsof ik nu als een enorme zuurpruim overkom, wat overigens niet mijn bedoeling was, Ik vond het gewoon jammer dat ik hier geen toegang tot had.
Je stelt terecht een vraag. Dat maakt je niet direct een zuurpruim. Struin gewoon eens door de fora waar je wel toegang toe hebt. Voor je het weet doe je mee met een discussie en kan je zo de Lounge in. Denk er wel aan, we hadden eerst alleen Stuffig Generalis, het afgesloten deel waar eigenlijk alles wat niet in de andere fora paste werd besproken. Dat is een paar jaar geleden verandert met de introductie van Algemene Zaken. Er is veel daarheen gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:33:
[...]

Ssssttt, niet ieder crewlid weet dat. :+

[...]

Ik had ook helemaal niet de indruk dat je boos zou zijn. En door een abbo af te nemen heb je feitelijk al een afgesloten forum tot je beschikking. Eentje die zelfs de meest actieve en behulpzame gebruiker niet zou krijgen zonder te betalen. ;) Toch niet, Supporters krijgen geen toegang tot het abboneeforum.
Dat abbo forum is uhm een beetje dood :+

En, lurken doe ik ook vaak hoor, maar als je bijvoorbeeld toegang wilt tot hogere fora, zul je toch wat actiever moeten zijn. de Grens van 100 posts in 1 jaar is trouwens wel erg laag. Kan makkelijk gehaald worden hoor.

Maar pas op, voor je het weet zit je op 20k posts en is er geen weg meer terug met je GoT verslaving _/-\o_ :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bensimpel schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:57:
[...] Maar pas op, voor je het weet zit je op 20k posts en is er geen weg meer terug met je GoT verslaving _/-\o_ :+
Oef, dan zit jij nog safe! :o

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• The_Engineer
Bensimpel schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:57:
[...]

Dat abbo forum is uhm een beetje dood :+

En, lurken doe ik ook vaak hoor, maar als je bijvoorbeeld toegang wilt tot hogere fora, zul je toch wat actiever moeten zijn. de Grens van 100 posts in 1 jaar is trouwens wel erg laag. Kan makkelijk gehaald worden hoor.

Maar pas op, voor je het weet zit je op 20k posts en is er geen weg meer terug met je GoT verslaving _/-\o_ :+
Die verslaving heb ik al, zij het dan vele threads lezen over de meest random topics terwijl ik beter zou leren. :P

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:00:
[...]

Die verslaving heb ik al, zij het dan vele threads lezen over de meest random topics terwijl ik beter zou leren. :P
En dan wil je nog meer topics kunnen lezen? Je bent gewoon een junk dus die meer wil. :P

• The_Engineer
Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:32:
[...]

En dan wil je nog meer topics kunnen lezen? Je bent gewoon een junk dus die meer wil. :P
Als je het zo bekijkt. O-)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat de Tweakers Lounge een klein beetje wordt afgeschermd begrijp ik wel. Daar worden de meeste uiteenlopende zaken besproken, soms ook erg privé. Google kijkt dan ook niet mee in dat stukje forum, als alles goed is ingesteld.

Daarnaast heb je nog de Huiskamer, waar ook veel intieme zaken met elkaar worden besproken. Waar mooie dames in topics voorbij komen en dat soort zaken. Of je daar toegang toe wilt hebben mag je zelf bepalen, je moet er in ieder geval toegang voor aanvragen.

In al de tijd dat ik hier actief mee doe heb ik nog niet één keer de indruk gehad dat ik iets miste wat in de Huiskamer staat. Uiteraard is dit ook een stukje zelfbescherming, anders hang ik hier nog meer rond.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:00:
[...]

Als je echt graag toegang wilt en je leest al veel, hoeveel extra moeite is het dan om even een berichtje achter te laten als je denkt dat je iets toe kan voegen met een nieuwe suggestie/gedachtegang? Dan kom je makkelijk aan 100 per jaar. Das 1 post per 3 dagen, ongeveer. Dat moet te doen zijn.

• The_Engineer
sypie schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:42:
Dat de Tweakers Lounge een klein beetje wordt afgeschermd begrijp ik wel. Daar worden de meeste uiteenlopende zaken besproken, soms ook erg privé. Google kijkt dan ook niet mee in dat stukje forum, als alles goed is ingesteld.

Daarnaast heb je nog de Huiskamer, waar ook veel intieme zaken met elkaar worden besproken. Waar mooie dames in topics voorbij komen en dat soort zaken. Of je daar toegang toe wilt hebben mag je zelf bepalen, je moet er in ieder geval toegang voor aanvragen.

In al de tijd dat ik hier actief mee doe heb ik nog niet één keer de indruk gehad dat ik iets miste wat in de Huiskamer staat. Uiteraard is dit ook een stukje zelfbescherming, anders hang ik hier nog meer rond.
Maar als je niet weet wat erin staat kan je begrijpen dat ik nieuwsgierig ben.
Gropah schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:45:
[...]

Als je echt graag toegang wilt en je leest al veel, hoeveel extra moeite is het dan om even een berichtje achter te laten als je denkt dat je iets toe kan voegen met een nieuwe suggestie/gedachtegang? Dan kom je makkelijk aan 100 per jaar. Das 1 post per 3 dagen, ongeveer. Dat moet te doen zijn.
Is inderdaad waar, ik ben wel een wat introvert persoon. Ik ga ook niet makkelijk overal mijn mening verkondigen (tenzij ik gedronken heb :P ). Misschien nog niet zo slecht om wat 'opener' te worden of hoe je het ook kan noemen.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:55:
[...]

Is inderdaad waar, ik ben wel een wat introvert persoon. Ik ga ook niet makkelijk overal mijn mening verkondigen (tenzij ik gedronken heb :P ). Misschien nog niet zo slecht om wat 'opener' te worden of hoe je het ook kan noemen.
Ik ben zelf IRL ook redelijk introvert, maar wat heb je te verliezen op een forum? Zolang het maar civiel en ontopic gaat kan het bijna allemaal

• The_Engineer
Gropah schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:59:
[...]

Ik ben zelf IRL ook redelijk introvert, maar wat heb je te verliezen op een forum? Zolang het maar civiel en ontopic gaat kan het bijna allemaal
Dat is waar. Het rare is dat ik IRL er minder "last" van heb omdat ik de mensen hun reactie zie en erop in kan spelen. Zo op een forum denk ik teveel na over mijn woorden en wat anderen van me zullen vinden. Waar dit bij vele waarschijnlijk het tegenover gestelde zal zijn.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik vermoed dat als je 100 trash posts maakt, die niet meetellen voor de 100 dus zou ik niet adviseren.
Alleen in dit topic heb je er al weer bijna 10 te pakken joh ;-)

• The_Engineer
wimpie007 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:10:
Ik vermoed dat als je 100 trash posts maakt, die niet meetellen voor de 100 dus zou ik niet adviseren.
Dat was ik niet van plan. Eenmaal je zo bezig bent gaat het inderdaad rap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hero of Time schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 22:32:
[...]

offtopic:
Misschien heeft @The_Engineer een bepaald Johnny 5 trekje? :P "Need input!"

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
wimpie007 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:10:
Daar hebben we weer vinkjes voor. >:)

Alleen Tweakers Lounge komt er bij met dat criterium (en vervalt niet als je onder de 100 posts/jaar duikt). Pas daarna komt ook HK in beeld (Forum FAQ #hktoegang). Overigens zijn de meeste TL topics al overgeheveld naar AZ, zie Waar is SG gebleven? en Stuffis Generalis wordt Algemene Zaken en Tweakers Lounge

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Zeehond schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:43:

In de prullenbak staan ook alle links naar waresz, serialsz en andere illegale (porno) content :+

Toch :? :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Señor Sjon schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:28:
[...]

Daar hebben we weer vinkjes voor. >:)

Alleen Tweakers Lounge komt er bij met dat criterium (en vervalt niet als je onder de 100 posts/jaar duikt). Pas daarna komt ook HK in beeld (Forum FAQ #hktoegang). Overigens zijn de meeste TL topics al overgeheveld naar AZ, zie Waar is SG gebleven? en Stuffis Generalis wordt Algemene Zaken en Tweakers Lounge
Volgens mij was er ook een apart forum voor hele hele speciale tweakers, op uitnodiging ofzo.
(Maar dat is top geheim, mag niemand weten :+ )
The_Engineer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 23:29:
[...]

Dat was ik niet van plan. Eenmaal je zo bezig bent gaat het inderdaad rap.
Pas maar op, voor je het weet zit je aan het bier bij tweakmeets :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Bensimpel op 17-08-2018 18:19 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

aReaRe schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:25:
[...]

In de prullenbak staan ook alle links naar waresz, serialsz en andere illegale (porno) content :+

Toch :? :P
Nee, de trashcan is gewoon @Oscar the Grouch zijn privé sub-forum :P.

200 fish found!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zeker weten!

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1