Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
The devil is in the details.
Intentionally left blank
Moet dit dan anders naar MF toe ipv SB?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Intentionally left blank
Het feit dat dat 5 letters meer is en daardoor onnodig veel ruimte in de breedte in zou nemenrhwerkman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:11:
Hide? Wat is er mis met 'Verbergen'?
Dan wordt het een beetje een brede kolom, hè?rhwerkman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:11:
Hide? Wat is er mis met 'Verbergen'?
Dit is de CSS die je nodig hebt om de kolom te verbergen:
1
2
3
| th.ignore, td.ignore { display: none; } |
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Iemand een idee hoeveel karma Custom CSS kost als je geen abonnee bent?
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2018 19:16 ]
500 / halfjaar. Prima te overzienMAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:16:
[...] Iemand een idee hoeveel karma Custom CSS kost als je geen abonnee bent?
Over dat scrollen. Welke browser gebruik je dan? Ik heb zoiets nog nooit gezien of gehoord.MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 18:55:
[afbeelding]
Sinds korte tijd is er in "Mijn Topics" een extra kolommetje toegevoegd waarin je blijkbaar makkelijk topics kan hiden. Ongetwijfeld een belangrijke en veel aangevraagde feature. Persoonlijk vind ik het best irritant; niet in de laatste plaats omdat niet elke browser "netjes" wil scrollen en dat per zoveel regels doet. Dan staan alle rode bolletjes in een milliseconde net een paar pixels hoger dan een milliseconde geleden.
Ongetwijfeld kijk ik ergens overheen in mijn Forum Instellingen maar is er een manier om dit weg te krijgen?
🌞🍃
Je kan in verschillende browsers instellen (en met verschillende muizen) of het scrollen per x aantal regels gaat. Oftewel, met 1 "klik" van je scrollwiel, gaat de browser x aantal regels naar beneden. En door de opmaak van het forum en het aantal regels/pixels scrollen, kom ik bijna nooit uit op dezelfde hoogte in die paar milliseconde.gast schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:51:
[...]
Over dat scrollen. Welke browser gebruik je dan? Ik heb zoiets nog nooit gezien of gehoord.
Waarom moet tegenwoordig alles in het Engels? En die paar extra pixels voor een paar letters?Hahn schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:12:
[...]
Het feit dat dat 5 letters meer is en daardoor onnodig veel ruimte in de breedte in zou nemen
Er staat ook dat ik topics heb verborgen, niet dat ze 'hidden' zijn...
Dat zeg ik toch net? Omdat het meer ruimte inneemt.rhwerkman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:56:
[...]
Waarom moet tegenwoordig alles in het Engels?
En waarom hoor ik je niet over 'topic' en 'topicstarter'?
Die paar letters maken het veld meer dan 2x zo breed.En die paar extra pixels voor een paar letters?
Dat is Nederlands, dat wou je toch?Er staat ook dat ik topics heb verborgen, niet dat ze 'hidden' zijn...
Beeldpunten! Onderwerpen!rhwerkman schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 19:56:
[...]
Waarom moet tegenwoordig alles in het Engels? En die paar extra pixels voor een paar letters?
Er staat ook dat ik topics heb verborgen, niet dat ze 'hidden' zijn...
Ben het verder met je eens
Intentionally left blank