Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk bedoeld om foto en video te bewerken. Fotobewerking gebeurd met Adobe Photoshop en Adobe Lightroom. De videobewerkingssoftware is Pinnacle Studio 21.5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is 1.500 euro. Inclusief alle bijbehorende kabeltjes. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er gaat 1 hardeschijf mee (500GB SDD Samsung 850 EVO)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alle opties open. Iiyama gekozen omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed video kunnen bewerken (1080P), eventueel 4K (videokaart dan), maar dat is geen noodzaak.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en zou op onderstaande samenstelling uit komen. Ik zou graag willen weten of er nog eventueel beter is prijs/kwaliteit verhouding en uiteraard waarom?
Graag zou ik ook weten welke kabeltjes er nog ontbreken en aan de bestellijst moeten worden toegevoegd.
Het systeem is voornamelijk bedoeld om foto en video te bewerken. Fotobewerking gebeurd met Adobe Photoshop en Adobe Lightroom. De videobewerkingssoftware is Pinnacle Studio 21.5.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is 1.500 euro. Inclusief alle bijbehorende kabeltjes. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er gaat 1 hardeschijf mee (500GB SDD Samsung 850 EVO)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alle opties open. Iiyama gekozen omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goed video kunnen bewerken (1080P), eventueel 4K (videokaart dan), maar dat is geen noodzaak.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en zou op onderstaande samenstelling uit komen. Ik zou graag willen weten of er nog eventueel beter is prijs/kwaliteit verhouding en uiteraard waarom?
Graag zou ik ook weten welke kabeltjes er nog ontbreken en aan de bestellijst moeten worden toegevoegd.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 355,- | € 355,- |
| 1 | ASRock Z370 Extreme4 | € 155,- | € 155,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Antec One | € 57,32 | € 57,32 |
| 2 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 137,50 | € 275,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit ESD | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2C3000C16 | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Pioneer BDR-209DBK | € 58,- | € 58,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Startech.com 3,5 inch Front Bay 22-in-1 USB 2.0 multimediageheugenkaartlezer | € 16,96 | € 16,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.466,08 | |