Scherm loopt vast na updaten nvidia driver

Pagina: 1
Acties:

• Reignowner
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
Sinds 2 dagen geleden "freezet" mijn scherm constant na het updaten van mijn Nvidia gpu driver.
Via DDU(Driver sweeper) heb ik een clean unistall gedaan van de oude driver en deze geupdate naar de laatste versie.

Sinds dat moment loopt mijn scherm vast, en hoor ik het bekend geluidje van Windows wanneer je een USB unplugt. Mijn toetsenbord en muis werken dan voor een seconde niet meer.

Ik heb van alles en nog wat geprobeerd , en besloot ook Windows opnieuw te installeren.
Helaas is het probleem nog aanwezig, en dit alleen door het updaten van een driver versie.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Dat je systeem even niet reageert bij de driver installatie is helemaal niet zo vreemd. Moet niet zo zijn dat je het beeld na 5 minuten nog niet terug hebt, maar dat je even een tijdje zwart beeld hebt is vrij normaal.

I reject your reality and substitute my own

• Reignowner
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
nelizmastr schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:56:
Dat je systeem even niet reageert bij de driver installatie is helemaal niet zo vreemd. Moet niet zo zijn dat je het beeld na 5 minuten nog niet terug hebt, maar dat je even een tijdje zwart beeld hebt is vrij normaal.
Ik heb het constant , ook na een fresh install van Windows. Het gebeurt tijdens het gamen maar ook op mijn desktop, Ik heb geen zwart beeld erbij

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Dan zou ik gewoon een oudere driver downloaden en daarop verder draaien. Of je moet per se helemaal dol zijn van de nieuwste WoW expansion.

I reject your reality and substitute my own