Als je filtert op apparaten die een kenmerk hebben, was het altijd zo dat je kon kiezen tussen en & of en tussen wel & niet. Zoek ik nu versterkers en receivers, dan gebeurt het ineens dat de of-functie als en-functie wordt gebruikt en dat ook de wel-functie als en-functie wordt gebruikt en ik in plaats van te selecteren wat ik wel wil hebben dus ineens moet gaan aangeven wat ik juist niet wil hebben. Vandaag lijkt het alweer wat beter te kloppen, maar gisteren werkte het gewoon niet naar behoren. Als voorbeeld het aantal speakerkanalen. Kies je 5.1 en 7.2 bij wel, dan moet je receivers te zien krijgen die ofwel 5.1 ofwel 7.2 aankunnen en niet enkel receivers die beide in de specificaties hebben staan. Die zijn er ook niet, want enkel het hoogste aantal speakerkanalen wordt vermeld.
Dit is me ook al opgevallen bij laptops: videokaarten wel, levert niks op (want geen enkele laptop heeft een 1080 en een 1060) en dus moet je videokaarten niet kiezen.
Zijn er achter de schermen soms wat dingen veranderd in de manier van de filtering?
Dit is me ook al opgevallen bij laptops: videokaarten wel, levert niks op (want geen enkele laptop heeft een 1080 en een 1060) en dus moet je videokaarten niet kiezen.
Zijn er achter de schermen soms wat dingen veranderd in de manier van de filtering?
Your Friendly Neighborhood Moderator