kan je een xbox controller op de huawei mate 10 gebruiken ??

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag
...ik wil de huawei mate 10 lite gaan kopen alleen wil ik nog weten of je daar een xbox one controller op aan kan sluiten via bluetooth
kon der op internet niet echt iets van vinden

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reactie maar is het nou mogelijk of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:35
@Verwijderd Als je het artikel hebt doorgelezen zie je dat het niet mogelijk is.
Ondersteunde apparaten:

Galaxy S7
Galaxy S7 edge
Galaxy Note5
Galaxy S6
Galaxy S6 edge
Galaxy S6 edge+

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo te zien niet tenzij je een Samsung koopt zoals:

Galaxy S7
Galaxy S7 edge
Galaxy Note5
Galaxy S6
Galaxy S6 edge
Galaxy S6 edge+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het artikel doorgelezen maar er staat bij de beschikbare apparaten allen maar samsung telefoons als je verderkijkt op internet zijn er nog meer ondersteunende android telefoons die er niet tussenstaan dus er zijn meer ondersteunende apparaten maar of de huawei mate 10 lite word ondersteund staat er niet dus weet ik het alsnog niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:02:
ik heb het artikel doorgelezen maar er staat bij de beschikbare apparaten allen maar samsung telefoons als je verderkijkt op internet zijn er nog meer ondersteunende android telefoons die er niet tussenstaan dus er zijn meer ondersteunende apparaten maar of de huawei mate 10 lite word ondersteund staat er niet dus weet ik het alsnog niet
Als Microsoft het zegt, dan zal het wel? Oftewel; de Huawei staat er niet tussen dus officieel zal je van Microsoft 0 support krijgen als je 18 controllers koopt en het niet werkend krijgt.

Dat "anderen" wel iets voor elkaar hebben gekregen; natuurlijk ontzettend gaaf om te zien dat dat wel werkt. Maar officieel niet dus.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• TK2803
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-05 10:36
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:02:
verderkijkt op internet ?? Welke website(s) heb jij bezocht ?

OF: je opent dit topic in forum: iPhones & iPads

[ Voor 4% gewijzigd door TK2803 op 16-08-2018 15:17 . Reden: Forum list ]

Verwijderd

Topicstarter
TK2803
als je intikt op google: xbox one to android, zie je gewoon filmjes van andere android telefoons waarop een xbox one controller via bluetooth word aangesloten

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 11:03
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:17:
TK2803
als je intikt op google: xbox one to android, zie je gewoon filmjes van andere android telefoons waarop een xbox one controller via bluetooth word aangesloten
Fijn, kijk dan hoe ze dat doen en je hebt je antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
kan je normaal doen?? of doe je nu normaal

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26
job12345678, welkom op GoT :w

We verwachten hier wat eigen inzet. Dat betekent dat je eerst wat vooronderzoek doet en dit ook meldt in je topicstart. Probeer daarnaast een duidelijk titel te verzinnen en zet je topic in het juiste subforum.

Deze gaat lig op slot :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.