Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is een Asus E402WA-GA007TS sterk genoeg?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• robertsp
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-01-2021
De enige vraag die ik heb is: Is de asus vivo book E402WA-GA007TS snel genoeg voor een beetje Spotify en Netflix. Mijn zusje wil die wel overnemen van zus, maar enkel als dat er fatsoenlijk op draait. En kun je dan ook een film of serie af kijken?
Er zit een AMD in en die types zeggen mij niets.
Volgens Amazon zit dit erin:
ASUS VivoBook E402WA-GA002T
14.1-inch HD Screen Laptop (Dark Blue) - (AMD E2-7110 Processor
4GB RAM,
32GB eMMC + 1TB Web Storage,
Windows 10 S)

Windows 10 S zegt mij weinig, Student?
4 gig ram is niet veel, maar is het genoeg voor fullhd netflix, en kan je browser dan bijvoorbeeld nog draaien?
En voor mij het belangrijkst, draait UT99 erop? :P

Enige wat hij dus aan moet kunnen is Netflix en Spotify. De rest is enkel interesse.

Beste antwoord (via robertsp op 16-08-2018 12:51)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 22:41

TommieW

Numa numa.

Windows 10 S is een Windows versie die alleen Windows Store apps kan starten. bron Maar als ik mij het goed herinner, kan je die gewoon upgraden naar Windows 10 Home.

Als ik dat typenummer Google, kom ik bij de Franse Amazon uit. Weet je heel zeker dat het gewoon een QWERTY toetsenbord is?

Als ik naar deze bron kijk, zou de CPU wel prima moeten kunnen webbrowsen, maar veel meer is al snel te veel. Ik verwacht dat je prima SD Netflix kan kijken, maar bij hogere resoluties dat het niet echt meer soepel is.

Leuk ding voor als je 'm goedkoop kan krijgen, maar heel veel zou ik er niet voor uitgeven. Misschien dat je vrolijker wordt van een simpele tablet.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Alle reacties

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 16:49
Waarom test jij hetzelf niet? Aangezien je zus de laptop al heeft kan jij er wel even spotify en netflix op testen lijkt mij of niet?

• robertsp
Kingston schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:09:
Waarom test jij hetzelf niet? Aangezien je zus de laptop al heeft kan jij er wel even spotify en netflix op testen lijkt mij of niet?
Omdat hij nieuw in doos is en mijn zus hem graag nieuw in doos verkoopt indien mijn zusje er niets aan heeft.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope, het is een 768p scherm, volgens Amazon.fr

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 22:41

TommieW

Numa numa.

Windows 10 S is een Windows versie die alleen Windows Store apps kan starten. bron Maar als ik mij het goed herinner, kan je die gewoon upgraden naar Windows 10 Home.

Als ik dat typenummer Google, kom ik bij de Franse Amazon uit. Weet je heel zeker dat het gewoon een QWERTY toetsenbord is?

Als ik naar deze bron kijk, zou de CPU wel prima moeten kunnen webbrowsen, maar veel meer is al snel te veel. Ik verwacht dat je prima SD Netflix kan kijken, maar bij hogere resoluties dat het niet echt meer soepel is.

Leuk ding voor als je 'm goedkoop kan krijgen, maar heel veel zou ik er niet voor uitgeven. Misschien dat je vrolijker wordt van een simpele tablet.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• robertsp
Bedankt voor de reactie. Laptop komt van de loi, dus qwerty wel.
Ik ga het haar in ieder geval afraden.
Thanks!
Pagina: 1