Toon posts:

Elke minuut een kort geluidje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
elke 30 - 60 seconde hoor ik 2 korte geluidjes achter elkaar, alsof ik iets aansluit op de computer, maar dit is niet wat er gebeurd en alsnog hoor ik het geluidje, kan iemand helpen?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:48
rookmelder die meldt dat de batterij leeg raakt?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Tens
Dan iets meer info graag

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen info geven want ik weet niet wat er gebeurd

Palthe

Wellicht iets met je cmos? Misschien kun je achterhalen welk moederbord je hebt en even zoeken op de website van de fabrikant wat dit betekent.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:02:
Over welk moederbord of CPU gaat het dan? Heb je al geprobeerd om eens alle onnodige kabels/accesoires uit je PC te trekken en te kijken of het dan nog steeds optreedt? Staat er niks in je eventvwr (ervanuitgaande dat je Windows gebruikt) of iets in /var/log (als je Linux gebruikt)?

Als het die gloednieuwe Acer A7 laptop is; had je al gebeld met CB hierover want als het gedrag is wat je niet verwacht van een machine, zou je toch een soort ondersteuning/klantenservice hebben?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Tens
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:02:
sta je onder de douche als het gebeurt of ergens anders >:)
over welk apparaat gaat het, wat is er op aangesloten etc.

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 15:47 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat had ik er niet bij gezet :( , ops, ik heb een laptop acer aspire 7 a715-72g-56bc, ik zal even kijken naar het moederbord

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-01 15:12
Je zou dit kunnen proberen te draaien: http://www.nirsoft.net/utils/usb_log_view.html

Deze tool geeft een log weer van welke USB apparaten verbinden met je computer.
Heb het zelf ook enige tijd geleden nodig gehad omdat 1 van mijn monitoren met een ingebouwde USB hub aan het flippen was.

Richard

Palthe

Of begin eens in je logging zoals Max ook al aangeeft. Als het hardware is dan moet je het kunnen vinden in je documentatie, en anders (of ook) in je log.

Verwijderd

Topicstarter
richardboer schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:07:
Je zou dit kunnen proberen te draaien: http://www.nirsoft.net/utils/usb_log_view.html

Deze tool geeft een log weer van welke USB apparaten verbinden met je computer.
Heb het zelf ook enige tijd geleden nodig gehad omdat 1 van mijn monitoren met een ingebouwde USB hub aan het flippen was.
Ik kon daar niks vinden maar bedankt , had ik al geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Over welk moederbord of CPU gaat het dan? Heb je al geprobeerd om eens alle onnodige kabels/accesoires uit je PC te trekken en te kijken of het dan nog steeds optreedt? Staat er niks in je eventvwr (ervanuitgaande dat je Windows gebruikt) of iets in /var/log (als je Linux gebruikt)?

Als het die gloednieuwe Acer A7 laptop is; had je al gebeld met CB hierover want als het gedrag is wat je niet verwacht van een machine, zou je toch een soort ondersteuning/klantenservice hebben?
Ik vind dat er een foutmelding is ongeveer elke minuut, en er staat dit: In de machtigingsinstellingen toepassingsspecifiek wordt de machtiging Activeren niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}
en APPID
{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}
aan de gebruiker LAPTOP-L60J3IFI\jeffr SID (S-1-5-21-3408469931-3306217233-2213679139-1001) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.

Ik probeer naar de Component services te gaan maar weet niet echt precies waar ik moet kijken, weet jij dat toevallig?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:09:
[...]

Ik kon daar niks vinden maar bedankt , had ik al geprobeerd
Ja, dat is dus allemaal informatie die je al in de openingspost had kunnen plaatsen. 8)7

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:12:
[...]

Ja, dat is dus allemaal informatie die je al in de openingspost had kunnen plaatsen. 8)7
Ja sorry, ik ben nie zo slim :F

Palthe

Als dat het probleem is dan kun je dat oplossen door:

https://www.google.hr/amp...dcomcnfg-permissions/amp/

Maar dat vereist wel een beetje tech kennis. Verder: sinds wanneer speelt dit? Wellicht is het een app of programma wat je recentelijk hebt geïnstalleerd en kun je het "oplossen" door deze er weer af te knallen

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 16:25
Wij ook niet, maar zonder info is het echt puur gokken waar je het over hebt. Piept ie misschien omdat de accu vol is maar je houd hem aan netstroom? Accu's slijten het minste wanneer ze tussen 30-80% zijn geloof ik.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Pagina: 1