Weet iemand hoe ik een Heiman HS1HT temperatuur/luchtvochtigheids-sensor aan elkaar kan koppelen? De procedure zou volgens mij moeten zijn:
Ik heb 1 andere z-wave stekker, dat koppelen ging wel vlekkeloos. De Aeon stick werkt dus. Ik heb helaas geen andere controller om de Heiman mee te testen.
Zoals al genoemd gebruik ik de Aeon Gen 5 in een Rpi 3, icm OpenHab 2.3.0. Ik heb ook Domoticz geprobeerd, maar daar een z-wave sensor toevoegen leek onmogelijk.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer kan doen? Is mijn Heiman sensor stuk?
- Aeon stick uit m'n raspberry pi halen.
- Op de knop drukken zodat-ie blauw gaat knipperen.
- Drie keer vlak achter elkaar op het knopje van de Heiman drukken, zodat-ie groen gaat knipperen.
- Heiman brandt continue groen voor 30 seconden.
- Aeon knipper-frequentie verandert
- Ik steek de stick weer in m'n raspberry pi en herstart Openhab.
- In de Openhab GUI staat er in m'n 'inbox' een nieuw 'thing'.
Ik heb 1 andere z-wave stekker, dat koppelen ging wel vlekkeloos. De Aeon stick werkt dus. Ik heb helaas geen andere controller om de Heiman mee te testen.
Zoals al genoemd gebruik ik de Aeon Gen 5 in een Rpi 3, icm OpenHab 2.3.0. Ik heb ook Domoticz geprobeerd, maar daar een z-wave sensor toevoegen leek onmogelijk.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer kan doen? Is mijn Heiman sensor stuk?
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum