Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers ik heb een probleem met een iptv box.
Vandaag binnen gekregen van het merk Blomc en lukt me niet om beeld te krijgen via de tulp kabel.
Mijn oude box een mag 245 deed het wel op de tv via de tulp kabel dus aan de kabel ligt het niet.
Ik heb hem bij iemand aangesloten met een tv met hdmi aansluiting en via instellingen de resolutie op automatisch gezet maar helpt niet.
Weet iemand misschien de oplossing bvd.

Alle reacties

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 13:25
Kan je iets meer achtergrond geven? Waarom sluit je hem niet zelf aan via hdmi? Welke Blomc heb je? Zie bij de eerste 2 die ik open geen tulp out op de Blomc box.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Lucatoni
Het is een Blomc one en er zit een av aansluiting op.
Ik heb geen hdmi aansluiting op mijn tv daarom gebruik ik de av kabel die ook voor mijn andere box gebruikte.
Alleen met mijn nieuwe box krijg ik geen signaal terwijl ik met dezelfde kabel op mijn oude box wel signaal krijg.
In instellingen heb ik de resolutie ingesteld op automatisch maar helpt niet.
Nu zit ik zelf te denken dat het aan de kabel ligt omdat ik had gelezen dat het voor kan komen dat een apparaat soms een bepaalde kabel niet pakt terwijl hij het op een ander wel doet.
Of de av aansluiting is niet goed maar dat lijkt me sterk want hij is splinternieuw.