Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
.Goede dag,

Ik heb sinds kort een nieuwe J5 2017,..voorheen had ik een S5 mini.
Op deze mini zit/zat bij instellingen het item ontwikkelaarsoptie.
In dit item kon je o.a. Stand-by aanvinken waardoor je schermverlichting voor zeg maar 50% bleef branden tijdens het opladen. Ik vond dat prettig als ik de oplader in de auto gebruikte.

Nu is mijn vraag, is zo'n optie ook mogelijk op de J5?

Ik hoor het graag,

Vriendelijke groet,

Arie.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat op de site van Samsung zelf staat en ook voor veel andere Android-devices geldt:
1 Tap Apps
2 Tap Settings
3 Tap About device
4 Scroll down the screen.

If you see Build number, touch it seven times. If you don't see Build number, touch Software info, then Build number. Touch it seven times

5 Go back to Settings, the Developer options menu will now appear under Settings > General > Developer options

Hopelijk werkt dit voor je; dat zou ook dezelfde manier zijn geweest om je developer-options op je S5 aan te zetten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Max,

Bedankt voor je snelle reactie.
Allereerst moet ik even kwijt dat ik een digibeet ben :)
Er ligt me inderdaad iets bij dat ik een keer 7x ergens op moest klikken op de S5 mini.

Het probleem is nu: Tap Apps lukt natuurlijk prima, maar Settings kan ik daarna nergens vinden . wat doe ik verkeerd?

Ik hoop dat je me verder kunt helpen.

Groetjes,

Arie

Dus vraag ik je,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 22:56:

Het probleem is nu: Tap Apps lukt natuurlijk prima, maar Settings kan ik daarna nergens vinden . wat doe ik verkeerd?
In het Nederlands, "instellingen" ;)

Dan opzoek naar iets in de trend van "systeem(info)"->"over de telefoon/eigenschappen van telefoon"->"Build-nummer"
Grote kans dat in het eerste scherm (nadat je de instellingen geopend hebt) bovenaan een zoekbalk/functie zit. Als je daar build intypt, zou je meteen de juiste instelling te pakken moeten hebben.

<edit>
Hier nog een video hoe de Developer Options/Ontwikkelaarsoptie te activeren.
YouTube: Samsung Galaxy J5 (2016), (2017) - How to enable DEVELOPER OPTIONS

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2018 08:39 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je topic voldoet niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn vind je in Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om eerst zelf wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Zou je dus even willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Daarnaast is het niet nodig om elke post te beginnen met hoi en te eindigen met de groetjes. :)

Als laatste heb ik je titel nog even aangepast, zodat het een stuk duidelijker is.