Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie/games zoals Hearts of Iron, TW (max 800e)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hieronder een korte beschrijving van hetgeen waar ik naar op zoek ben. Meedenken/hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Wat ga je met je laptop doen?
Aangezien mijn huidige laptop aan vervanging toe is ben ik op zoek naar een laptop die ik primair voor mijn studie ga gebruiken, veel spannender dan verschillende Office applicaties/internetten gaat het niet worden. Daarnaast zou ik graag nog enkele strategie games willen spelen op de laptop, denk hierbij aan Hearts of Iron en enkele spellen uit de Total War reeks (Medieval 2, Rome 2, Napoleon). Wat belangrijk voor mij is dat deze spellen soepel draaien, op een medium/high setting.

Wat is je budget?
Budget is max 800 euro, als het voor minder kan is het ook prima.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar het gewicht vind ik minder belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb absoluut geen voorkeur voor een merk, ik hecht meer waarde aan prestaties/betrouwbaarheid.

Momenteel twijfel ik tussen deze 2 laptops:

pricewatch: Asus FX503VD-DM078T
pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003XMH)

In mijn ogen moeten bovenstaande laptops in staat zijn om eerder genoemde games vrij probleemloos te draaien, als ik kijk naar de recommended specs van de games. Of is het zelfs overkill? Zoals eerder gezegd sta ik uiteraard open voor suggesties.

Bij voorbaat dank voor het meedenken!

Edit: Een tweedehands laptop behoort ook tot de mogelijkheden.

Alle reacties

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

In principe moeten deze games wel goed te spelen zijn, alhoewel de Total war serie best wel wat kan eisen.
Let er wel op dat beide laptops die je hebt opgesomd een TN beeldpaneel hebben. Dit betekent dat de kijkhoeken best beroerd zijn. Liever wil je dan een IPS paneel. De overige specificaties zijn verder prima.