Toon posts:

Twee monitors: storing !!??

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
k heb vandaag een tweede monitor geinstalleerd en het werkt perfect, behalve dan dat er op m'n linker een storing van boven naar beneden over m'n scherm beweegt.. en bij m'n rechter net andersom. ik snap d'r niks van. Ik heb ze al verder uit elkaar gezet, maar dat maakt niks uit.

H.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

staan er van die geluids boxjes naast???
die geven namelijk ook van die rare storingen

Pak je rust!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, staan d'r niet naast..
Hehe, dat heb ik al eens eerder gedaan met m'n teevee.. en ik maar afvragen waar dat rare beeld van kwam... :)

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Toch zijn het die 2 monitoren die elkaar storen, zet er maar es 1 uit dan zie je het.
Nog verder uit elkaar dus als dat mogelijk is.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Of je zet er gewoon je computer tussen als je een torentje hebt. Solved.
Heb ik ook gedaan met mijn twee monitoren. Kast er tussen et voila.

• Roelof
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-07 10:18

Roelof

Illustrious Wolf

Heb ook zoiets gehad, bij mij alleen een storing op de tweede monitor; bleek de refreshrate van die tweede monitor wat te laag te staan. Misschien bij jouw beide refreshrates te laag?

Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

had ik ook een tijdje geleden maar heb er nu geen last meer van, geen idee wat er veranderd is, monitors staan in ieder geval nog net zo dicht bij elkaar.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Ik heb het ook gehad, ligt in iedergeval aan dat er 2 monitoren/videokaarten zijn.

Probeer eerst eens te testen of het aan de 2de monitor of videokaart ligt, door 1 monitor te ontkoppelen en weg te leggen.

Als er dan nog storing optreedt ligt het dus aan de 2de videokaart. Misschien helpt het om deze wat pci sloten lager te zetten.

En als het niet optreedt als de 2de monitor ontkoppeld is, ligt het dus eraan dat er 2 monitoren zijn. Je moet dan zorgen dat deze uit elkaar staan en ook de kabels.
De v-sync signalen zouden elkaar kunnen storen dmv overspraak.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 07:14

klaaz

it's me!

Hier ook een probleem(pje) geweest. Even drukken op de degaus knop en het probleem was opgelost. Zit vast wel ergens in het menu verstopt van je monitor.

Wellicht heb je er wat aan.

Klaaz

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Waarschijnlijk zijn de refreshrates hetzelfde. Ze zijn niet volledig hetzelfde, dus krijg je interferentie. Je moet gewoon de ene op 85 hz en de andere op 100 hz zetten (als dat kan) anders ook maar verschillende refreshrates proberen.
Pagina: 1