Beste manier om een BT-koptelefoon op te laden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ik heb nu twee keer een JBL JR300BT bluetoothkoptelefoon voor m'n dochter gehad. De eerste ging na een paar maand al stuk (ging niet meer aan) en ik kreeg zonder problemen via Mediamarkt een nieuwe. Maar ook de tweede was niet geweldig. De batterij ging niet zo lang mee als ze adverteerden (3 uur ipv 12). In dit geval kreeg ik m'n aankoopbedrag terug van MM. Prima service wat mij betreft.

Probleem is; dit is de enige kinderhoofdtelefoon van een beetje goed merk en is ook niet al te duur.

Wat ik me nu al de hele tijd afvraag; heb ik nu twee keer pech gehad met dit apparaat of is er structureel iets mis mee? Of kan je zo'n ding verkeerd opladen? Ik heb op tafel een Surface Dock staan en daar sluit ik hem op aan om de hoofdtelefoon op te laden. Lijkt me toch niet dat daar teveel stroom op staat? Doe ik wat verkeerd?

Voor mezelf heb ik een Skullcandy, en die heb ik toch al een tijdje en laadt ik via dezelfde manier op.

[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 15-08-2018 16:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:48
Tikje naar Audio & Hifi. Dit heeft weinig met Algemene Zaken te maken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 15:49

-36-

Trust me. I'm an amateur

Niks waarschijnlijk. Als je dat ding niet 30x per dag opnieuw aansluit maar gewoon oplaad als die leeg is doet de batterij controller van de koptelefoon de rest. Waarschijnlijk gewoon een prutsproduct. Weet je toevallig hoeveel mAh de batterij is dan kan je deze vergelijken met batterijduur van andere draadloze BT koptelefoons

[ Voor 17% gewijzigd door -36- op 15-08-2018 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
-36- schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:33:
Niks waarschijnlijk. Als je dat ding niet 30x per dag opnieuw aansluit maar gewoon oplaad als die leeg is doet de batterij controller van de koptelefoon de rest. Waarschijnlijk gewoon een prutsproduct. Weet je toevallig hoeveel mAh de batterij is dan kan je deze vergelijken met batterijduur van andere draadloze BT koptelefoons
Volgens de beperkte handleiding zou het het volgende moeten zijn;
Battery type: Lithium-ion Polymer
(3.7V, 170 mAH)
Reviews zijn goed, op een enkele na die hetzelfde probleem lijkt te beschrijven, maar het kan zijn dat mensen na de eerste dag na ontvangst de review schrijven.
Señor Sjon schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:33:
[mbr]Tikje naar Audio & Hifi. Dit heeft weinig met Algemene Zaken te maken.[/]
Bedankt. Ik twijfelde en besloot het in een minder tech-gedeelte te plaatsen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 15-08-2018 16:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC