Marantz PM7200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 11:49
Beste tweakers,

Ik heb thuis nog een Marantz PM7200 staan, deze is al een tijdje buiten gebruik omdat ik er de ruimte niet voor heb.

Nu is mij de vraag: laat ik hem staan om eventueel ooit nog te gebruiken? En zo ja wat kan ik verwachten bij dit type na lange stilstand? Ik las al verhalen over alles opnieuw vertinnen etc(dat zie ik niet zitten).

Of zal ik hem te koop aanbieden en tegen die tijd een andere kopen? * knip * Dit doen we niet op het forum.

Heb werkelijk geen idee maar wil eigenlijk vooral weten of men ervaring heeft met lange stilstand en of er bekende problemen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door S1NN3D op 15-08-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:31
Wat zie je als lange stilstand? Paar jaar is geen probleem. langer hoeft ook geen probleem te zijn, maar kan wel zonde zijn van het apparaat.

en prijsindicaties doen we hier niet. Check ebay of marktplaats voor een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 23:17

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

De condensatoren kunnen door ouderdom verdrogen.
Vertinnen is alleen nodig als de versterker veel uren heeft gemaakt (slijtage) of gebreken vertoont.
Je kan het verkopen voor ... mag het prijs niet noemen.

Maar bewaar het niet in de schuur. Want het vocht tast de versterker aan.

[ Voor 15% gewijzigd door MedionAkoya op 15-08-2018 13:21 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft een oudje, hoe hij bewaard is bepaalt uiteindelijk de waarde en technische conditie.
Als hij speelt zonder weg te vallen dan gewoon op MP aanbieden * knip * zoals eerder aangegeven zijn waardebepaligen niet gewenst op het forum; dit geldt ook voor jou.

[ Voor 29% gewijzigd door S1NN3D op 15-08-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar beleid, mag dus overal op alle fora behalve tweakers? Heb dit nog nooit elders meegemaakt. Is daar specifiek reden voor?

Staat overigens niet eerder vermeld behalve "dit doen we niet bladibla". Kon dus niet zien wat jij bedoelde ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2018 18:06 ]