Vraag

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 20:22
Ik zoek een?
budget Android telefoon een upgrade voor mijn a5 2016 zonder abonnement

Wat is je budget?
ongeveer max €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet lang mee kunnen gaan want ik wil liever niet ieder jaar een nieuwe telefoon kopen moet redelijk goede foto's maken. En moet ook we echt wat performance hebben voor toch wel wat gaming. Het liefst eigenlijk toch wel 64gb geheugen heb nu zelf een telefoon met 16gb en kan er bijna niks meer mee

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik mijn ogen gericht op de Honor 10 om zijn performance maar anders ook op de samsng a8

[ Voor 32% gewijzigd door GMavak op 15-08-2018 09:05 ]

Alle reacties

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Samsung Galaxy S8? Is al een paar keer onder de € 400,00 geweest. De performance is erg goed en het OLED scherm is echt heel mooi.

Link: https://nl.pepper.com/aan...37469-euro-mobielnl-72845.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• GMavak
Jumpman schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:03:
Samsung Galaxy S8? Is al een paar keer onder de € 400,00 geweest. De performance is erg goed en het OLED scherm is echt heel mooi.

Link: https://nl.pepper.com/aan...37469-euro-mobielnl-72845.
Helaas alleen met abbo anders was dat zekers mijn 1ste keuze geweest

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
GMavak schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:05:
[...]

Helaas alleen met abbo anders was dat zekers mijn 1ste keuze geweest
Eén maand hè? :)

Zo ben ik ook aan mijn Samsung Galaxy S8 gekomen vorige jaar (Was toen € 306,00 met inlevering oud toestel).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:56
Voor €400 kan je hele mooie Xiaomi telefoons kopen.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-11 20:36
Nokia 7 Plus of de Nokia 8 zijn beide toestellen die veel waarde voor het geld bieden... de 8 heeft de betere specs en de 7 Plus het modernere uiterlijk, het is dus maar net waar je voorkeur ligt. Als je veel om een goed scherm geeft kan ik je de Nokia 8 aanbevelen, ondanks dat het geen OLED is is de weergave ontzettend goed en goed afleesbaar bij veel zonlicht. De 7 Plus biedt een uitstekende standby tijd.

Een alternatief zou de Samsung Galaxy A8 2018 kunnen zijn, ook een puik toestel voor het geld...

• GMavak
MicGlou schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:11:
Nokia 7 Plus of de Nokia 8 zijn beide toestellen die veel waarde voor het geld bieden... de 8 heeft de betere specs en de 7 Plus het modernere uiterlijk, het is dus maar net waar je voorkeur ligt. Als je veel om een goed scherm geeft kan ik je de Nokia 8 aanbevelen, ondanks dat het geen OLED is is de weergave ontzettend goed en goed afleesbaar bij veel zonlicht. De 7 Plus biedt een uitstekende standby tijd.

Een alternatief zou de Samsung Galaxy A8 2018 kunnen zijn, ook een puik toestel voor het geld...
Die Nokia 8 is wel erg intresting vooral die snap dragon 835 voor die prijs die honor 10 heeft de kirin970 die beetje dezelfde performance heeft maar dan toch in een iets nieuwer jasje. Maar misschien is die Nokia 8 betrouwbaarder door het merk bedankt voor de input de Nokia 8 staat in ieder geval op mijn lijstje

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nokia 8, 6gb a €429 of de 4gb versie a €321,-

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1