Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jer0_0n
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-08 12:34
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop gebruiken voor school, voor onderweg en voor gaming, de standaard (lichtere) games zou ik graag op rond de 60-90 fps willen draaien en de zware games rond de 45 fps.
Daarnaast lijkt mij de ideale schermgrootte 13,3 tot 14,0 inch en een stevig design (metaal) vanwege het vele reizen. Ook wil ik graag mijn laptop aansluiten op 2 externe schermen (dus een USB-C poort met HMDI optie zou ideaal zijn, of zijn er nog andere opties?)

Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 1250 euro, ik kan tot 1500 gaan mocht er een hele goede laptop tussen zitten.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ben van plan hem mee naar school te nemen en er mee in de trein te rijzen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb gekeken en vind de bouwkwaliteit van Asus erg sterk, maar HP en Dell met hun studentenkorting zouden ook aantrekkelijk kunnen zijn.

Alvast bedankt voor alle suggesties!

[ Voor 2% gewijzigd door Jer0_0n op 14-08-2018 23:34 . Reden: Kleine toevoeging ]

Beste antwoord (via Jer0_0n op 15-08-2018 15:14)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je wilt een laptop met een mx150 gok ik. Die laptops zijn nog redelijk dun. Je kunt in dat geval ook kijken naar een laptop van xiaomi.

De laptop die @Puddi Puddin aangeeft zou ik in ieder geval niet kopen totdat je hem in de winkel hebt gevoeld. Zodra hij aan de lader hangt staat er namelijk stroom op de behuizing.

Ik de pricewatch kan je ook wat filtertjes aanzetten: categorie: Laptops

[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 15-08-2018 15:15 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:56
https://photos.app.goo.gl/Djf6BJahNw8d6KMj9
Ik heb zelf deze laptop aangeschaft voor school (ict opleiding). Laptop start binnen 3 seconden op door de SSD en is enorm vlot! Accuduur is best redelijk afhankelijk van gebruik en is super licht! Je bent echter wel beperkt met gamen, je zal de settings wat omlaag moeten zetten voor grafische games en de accuduur zal rond de 2.5-3 uur zijn maar verder is hij perfect!

[ Voor 3% gewijzigd door Puddi Puddin op 15-08-2018 10:55 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je wilt een laptop met een mx150 gok ik. Die laptops zijn nog redelijk dun. Je kunt in dat geval ook kijken naar een laptop van xiaomi.

De laptop die @Puddi Puddin aangeeft zou ik in ieder geval niet kopen totdat je hem in de winkel hebt gevoeld. Zodra hij aan de lader hangt staat er namelijk stroom op de behuizing.

Ik de pricewatch kan je ook wat filtertjes aanzetten: categorie: Laptops

[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 15-08-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Frozen schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:21:

Ik de pricewatch kan je ook wat filtertjes aanzetten: j3MDRL6M_DBv7Klpxiw9zmNF9PcdzDmpMD2GgUne97BkETMSggY0R0jQ7apEC6Qj26UShCQyQYlrUVJYfindXV50yav738WHqTjAMsMKeTDAcqclOIytKfMFXBJaSU3g
Ik zelf heb het probleem niet van 'stroom op de behuizing'? Mx150 is zeker een leuke toevoeging als je net wat meer 3d games wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:30
of anders pricewatch: MSI GS43VR 7RE-059NL (Phantom Pro)

Maar er gaat een zee van opties open als je je zoektocht verruimt naar dunne 15" modellen.

Vooral als je nog een beetje serieuze games wil spelen op redelijke settings en fps

[ Voor 36% gewijzigd door Metaalhoofd op 15-08-2018 11:28 ]

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Puddi Puddin schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Ik zelf heb het probleem niet van 'stroom op de behuizing'? Mx150 is zeker een leuke toevoeging als je net wat meer 3d games wilt spelen.
Leg je laptop eens aan de lader, zet de laptop aan (als hij nog niet aan stond), wrijf met de buitenkant van je vinger over het gedeelte naast je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

Leg je laptop eens aan de lader, zet de laptop aan (als hij nog niet aan stond), wrijf met de buitenkant van je vinger over het gedeelte naast je muis.
Ik heb hier nooit bij nagedacht, maar als ik mijn Asus n55 aan de lader heb en ik wrijf over de deksel heen, voelt het ook alsof er lading op staat. Nooit als vervelend ervaren o.i.d. Kan het kwaad dat er stroom op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0_0n
[...]

Ik ben inderdaad vaker gehoord dat er stroom op deze laptops staat, dus die valt af voor mij.
Ik zoek inderdaad een laptop met minimaal een MX150 maar zoek eigenlijk naar nog wat zwaardere graphics.
De MSI neem ik mee in mijn lijst, net zoals de xiaomi, die heb ik eerder ook al bekeken maar zag ik nergens binnen Europa (op geekbuying en Gearbest o.a.) te koop staan.

Als er nog goede (dunne) laptops zijn van 15 inch hoor ik het graag, kijken kan nooit kwaad, misschien valt het me wel heel erg mee.

Bedankt voor alle reacties en hulp alvast, ik hoor graag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
[...]

Dan voel ik inderdaad iets heel licht tintelen. Is me nog niet eens opgevallen! Vind het nu ook niet echt storend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikfct
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:57
Al eens gekeken naar de Dell XPS 15? Met de studentenkorting van Dell en een van de 8gb RAM configuraties blijf je binnen je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0_0n
Rikfct schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:20:
Al eens gekeken naar de Dell XPS 15? Met de studentenkorting van Dell en een van de 8gb RAM configuraties blijf je binnen je budget.
Nee nog niet,
ga er meteen even naar kijken, bedankt!

[ Voor 69% gewijzigd door Jer0_0n op 15-08-2018 12:22 . Reden: Quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikfct
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:57
Jer0_0n schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:21:
[...]

Nee nog niet,
ga er meteen even naar kijken, bedankt!
Ik heb zelf een XPS 15 besteld en die is gisteren binnen gekomen en tot nu toe bevalt die heel goed. Als je er nog vragen over hebt laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Ik heb hier nooit bij nagedacht, maar als ik mijn Asus n55 aan de lader heb en ik wrijf over de deksel heen, voelt het ook alsof er lading op staat. Nooit als vervelend ervaren o.i.d. Kan het kwaad dat er stroom op staat?
Puddi Puddin schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:11:
[...]

Dan voel ik inderdaad iets heel licht tintelen. Is me nog niet eens opgevallen! Vind het nu ook niet echt storend..
Of het gevaarlijk is, nee ik denk het niet. Mogelijk alleen voor mensen met een pacemaker. Hoe dan ook is het wel iets waar ik mijn aan erger en vooral asus laptops hebben het, omdat die hun laders en laptops niet aarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0_0n
Bedankt allemaal,

Ik heb zojuist op Geekbuying (German Warehouse) de xiaomi mi notebook air 13.3 2018 besteld.

De i5-8250u met 4 cores en de mx150 spreken mij zeer aan, en hij heeft zeker 2 HDMI uitgangen. Hij is 13.3 inch en 14,8 mm dik waardoor hij erg portable is.

Nogmaals dank voor al jullie hulp, en als jullie graag een review zien wanneer ik hem binnen heb, zal ik daarvoor zorgen.

Mvg, Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0_0n
Beste,

Is er nog iemand die weet of ik met deze mini dock, de xiaomi kan opladen en HDMI gebruik tegelijk kan?
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc
Xiaomi heeft namelijk dezelfde USB-C poort in gebruik voor opladen en als 2de Display Port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selcukb006
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08 12:42
@Jer0_0n Ik zat zelf ook te kijken naar hetzelfde xiaomi notebook. Hoeveel heb je ervoor betaald? Heb je voor de levering German-economy of Ups express gekozen? Als het binnenkomt kun je ons informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0_0n
selcukb006 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 11:38:
@Jer0_0n Ik zat zelf ook te kijken naar hetzelfde xiaomi notebook. Hoeveel heb je ervoor betaald? Heb je voor de levering German-economy of Ups express gekozen? Als het binnenkomt kun je ons informeren?
Zeker, zou morgen of dinsdag binnen moeten komen, heb gekozen voor German Economy, en heb alles in totaal iets meer dan 840 euro betaald, vanuit Duitsland Warehouse besteld dus er komen geen importkosten meer bij.
Heb wel beide insurences gekozen, voor die paar euro leek het mij wel verstandig.

Mvg, Jeroen
Pagina: 1