ASUS CUSL-2 + intel PRO+ Management probleem ....

Pagina: 1
Acties:

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb dus een ASUS CUSL-2 met een Intel Netwerk kaart .. (intel pro + management)
Nu is het zo dat het copieeren van data van de ene computer naar de andere (ook met een intel netwerk kaart maar met een Athlon CPU) gaat baggertraag :(
Maar van mijn Athlon bakkie naar de Celeron 366 + Realtec netwerkkaart (elcheappo) van mijn broertje gaat het als een TIET :?
Mijn vraag ... iemand ervaring met deze COMBINATIE ???????

Alvast bedankt ........

• NuKeFaCe
echt niemand :? ;(

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Asus cusl2-c is best een goede mobo alleen zelf heb ik ook 1 probleem onder vonden me pci scsi kaart flipt soms als ik nieuwe hardware instaleerde. Ik moest dan heel windows formateren. Het maakte niet uit windows 2000 of win98 bijde konden me scsi kaart wel vinden maar er stond een rood kruisje voor. Wat bleek nou dat IRQ 10 10maal werdt gedeeld door 10 apparaten. Beetje extreem veel. Dus ik ging even kijken in de bios en pleurde me USB 2x uit (4xusb) en daarna instaleerde ik windows weer en sinds dien geen problemen meer.

Dus een tip voor jou kijk even naar je IRQ's

• NuKeFaCe
Op woensdag 18 juli 2001 22:52 schreef lt_cmd_data het volgende:
Asus cusl2-c is best een goede mobo alleen zelf heb ik ook 1 probleem onder vonden me pci scsi kaart flipt soms als ik nieuwe hardware instaleerde. Ik moest dan heel windows formateren. Het maakte niet uit windows 2000 of win98 bijde konden me scsi kaart wel vinden maar er stond een rood kruisje voor. Wat bleek nou dat IRQ 10 10maal werdt gedeeld door 10 apparaten. Beetje extreem veel. Dus ik ging even kijken in de bios en pleurde me USB 2x uit (4xusb) en daarna instaleerde ik windows weer en sinds dien geen problemen meer.

Dus een tip voor jou kijk even naar je IRQ's
OK... thnx