Hoi!
Het is weer eens tijd om een nieuwe gamepc in elkaar te zetten nu mijn oude wel echt te traag wordt nadat ik weer begon met gamen. Dit keer kies ik voor Ryzen maar het is al een hele tijd geleden dat nog een gamepc in elkaar heb gezet dus vraag toch maar even een checkup om het zeker te weten dat dit geschikte onderdelen zijn. Heb veel van de andere topics gelezen en kwam uit op onderstaande lijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Valve titels, GTA V, Cities skylines, Gmod en binnenkort JC4), netflixen, programmeren en TF2 mappen maken via Hammer en video editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb voor een goede prijs een Samsung 970 Pro 512GB kunnen overnemen en me 4TB HDD.
1x 1080p 144hz (DisplayPort), 1x 1080p 60fps (DVI-D) en toetsenbord muis neem ik ook mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD. Heb hiervoor altijd Intel/Nvidia gehad maar G-Sync 144hz is mij te duur. Van Intel vind ik het niet netjes dat ze lekke processoren blijven verkopen en pas in 2019 met gepatchde uitkomen. AMD is natuurlijk ook vatbaar maar wel een stuk minder en moeilijker van wat gezegd word.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Intel LAN
Realtek ALC1220 audio
RX580 ivm. FreeSync (1080p 144hz)
Stilte
Ga je overklokken?
Ja maar dan via XFR 2 met BLCK, PBO en offset voltage.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of alles goed past en of er nog dingen zijn die anders kunnen.
Moederbord ben ik nog niet over uit. De pricewatch: Asus ROG Crosshair VII Hero en pricewatch: ASRock X470 Taichi zit ik nog aan het vergelijken.
Het is weer eens tijd om een nieuwe gamepc in elkaar te zetten nu mijn oude wel echt te traag wordt nadat ik weer begon met gamen. Dit keer kies ik voor Ryzen maar het is al een hele tijd geleden dat nog een gamepc in elkaar heb gezet dus vraag toch maar even een checkup om het zeker te weten dat dit geschikte onderdelen zijn. Heb veel van de andere topics gelezen en kwam uit op onderstaande lijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Valve titels, GTA V, Cities skylines, Gmod en binnenkort JC4), netflixen, programmeren en TF2 mappen maken via Hammer en video editing.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb voor een goede prijs een Samsung 970 Pro 512GB kunnen overnemen en me 4TB HDD.
1x 1080p 144hz (DisplayPort), 1x 1080p 60fps (DVI-D) en toetsenbord muis neem ik ook mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD. Heb hiervoor altijd Intel/Nvidia gehad maar G-Sync 144hz is mij te duur. Van Intel vind ik het niet netjes dat ze lekke processoren blijven verkopen en pas in 2019 met gepatchde uitkomen. AMD is natuurlijk ook vatbaar maar wel een stuk minder en moeilijker van wat gezegd word.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Intel LAN
Realtek ALC1220 audio
RX580 ivm. FreeSync (1080p 144hz)
Stilte
Ga je overklokken?
Ja maar dan via XFR 2 met BLCK, PBO en offset voltage.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of alles goed past en of er nog dingen zijn die anders kunnen.
Moederbord ben ik nog niet over uit. De pricewatch: Asus ROG Crosshair VII Hero en pricewatch: ASRock X470 Taichi zit ik nog aan het vergelijken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 212,- | € 212,- |
| 1 | Asus ROG STRIX Radeon RX 580 8GB GAMING OC | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Fractal Design Define C | € 66,32 | € 66,32 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 178,- | € 178,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,22 | |
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2018 13:07 ]