Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-07 14:28

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Omdat het toch een heel andere tak van sport is dan regulier kamperen, even een eigen topic.

Ik ga dit weekend naar Lowlands, en hoewel het niet m'n eerste keer is, zijn de andere 2 keer zo anders geweest en zo lang geleden, dat ik nu enigszins nerveus word.

Normaal gesproken ging ik met een partner, nu ga ik als vrijwilliger met een hele ploeg. Een groot deel van de ploeg gaat met groepsvervoer, ik ga met eigen vervoer. De tent wordt voor je opgezet, maar dan... wat neem je nog meer mee?

Oordopjes
Luchtbed/slaapmatje, slaapzak(ken), event. kussen.
Stoeltje.
Persoonlijke spullen (schoenen, kleding, toiletartikelen).

Ductape.

Maar dan. Koken doe je er niet, boodschappen kun je ook niet doen. Hoe zorg je dat je niet puur op friet en bier overleefd? Wat voor eten neem je mee? Als je al iets mee neemt?

Hoeveel schoenen/sandalen neem je mee? Moet je wc-papier mee nemen? Zijn de douches een beetje ok? Reservebril?

Hoe zorg je ervoor dat het allemaal ook versleepbaar blijft? Bijkomend probleem is dat ik momenteel met krukken loop, minimaal 1, en dat ik dus hooguit 1 vrije hand heb om dingen te verslepen, noch een mega-rugzak (grootste rugzak die ik heb is 30 liter). Volgens mij is het ruim 2 kilometer lopen van de parkeerplek naar de kampeerplaats, dus dat is ook niet niks.

Dus, ervaren festival-gangers: wat mag ik absoluut niet vergeten en hoe krijg ik (zonder grote kosten) alles naar en van het terrein?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weinig ervaring, maar dit is wel een handige die ik altijd gebruik : Paar eiwit repen mee, vult en stampt je niet gelijk vol met suiker en andere shit!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:15

-36-

Trust me. I'm an amateur

Flesje water voor de ochtend erna

[ Voor 15% gewijzigd door -36- op 14-08-2018 15:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik loop dit lijstje meestal na:
https://festileaks.com/de-festival-paklijst/

Misschien wat fruit?
Appels, bananen

[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 14-08-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46
Aangezien je met krukken loopt, kijk of je bij een kringloopwinkel een goedkoop karretje met wieltjes kan scoren, loopt een stuk makkelijker dan.

Oh, en regel desnoods een telefoonnummer van 1 van je ploeggenoten die je kan bellen als je aankomt, zodat die persoon je even kan helpen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door stefanass op 14-08-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-07 13:42
Wat water. Cash. pinpas. Kleding voor 3 dagen.

Eten op lowlands is tegenwoordig zeer goed. Mogelijk krijg je als vrijwilliger ook gratis eten op de medewerkers camping (barpersoneel iig wel)

Tevens: sta je als vrijwilliger op de mederwerkers camping?
Das de camping van walibi, die zit net op een andere plek, maar heeft ook een andere bushalte (geloof gewoon bij walibi, klein stukje lopen.. iig geen gedoe met brug etc)
check dat dus ff.

Kan je geen tas lenen?

In het geval van medewerkers camping kan je prima uit met een rolkoffer.

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Nee, we staan op camping 3, de medewerkerscamping is alleen voor betaalde medewerkers, niet voor vrijwilligers. We hebben overigens alsnog 'n zeer goede deal hoor: volledig weekend toegang, eten tijdens je dienst, wat muntjes, t-shirt en (als je van groepsvervoer gebruik wil maken) vervoer, in ruil voor 1 dienst van 8-12 uur.

Tas lenen is ietwat kort dag. Wel heb ik dit karretje:

https://i.imgur.com/PdPMSlM.jpg

Hier kan ik iig m'n stoel, slaapmat en slaapspullen op kwijt. De rest dan in 'n rugzak, en dat zou moeten gaan denk ik.

Lijstje tot nu toe:
parkeerticket
oordopjes
ductape
paspoort
medicatie
zaklamp
kleine dagrugzak
powerbank
drank & water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:14
Viper® schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:47:
Misschien wat fruit?
Appels, bananen
Fruit, ja! Alleen zou ik het niet vers meenemen, maar ingeblikt. Ik denk niet dat vers een week in een warme tent overleeft namelijk :)
Ik neem altijd een stapel blikjes mee. Ongeveer 4 per dag. Iedereen is er blij mee, dus het komt sowieso op!

Wat betreft het slepen van de spullen: ik gebruik een steekwagentje, want ik heb een zware katoenen tent. De mensen zonder tent redden het meestal wel met een grote tas. Soms namen we per x aantal personen nog een bolderwagen mee, maar dat zal niet overal mogen en festivals in Nederland zijn helaas uitzonderlijk streng.

Koken doe je inderdaad niet (oh god, we hebben een keer rijst gekookt. Compleet aangebrand... Die pan ging dus niet meer mee terug), maar misschien kan je alsnog een brood meenemen en wat smeersels. In het verleden nam ik blikjes leverpastei mee.

Barbecueën vind ik wel leuk op festivals, maar ik weet niet of dat op Lowlands mag. Bij de meeste festivals heb je gratis pendelbussen zodat je op een rustig dagje even naar het zwembad en supermarkt kan. Dus als je toch wilt proberen zelf eten te bereiden zijn alleen een paar wegwerpbarbecues nodig (die zullen op locatie namelijk waarschijnlijk zijn uitverkocht).

Wc-papier is wel makkelijk om bij de hand te hebben. Er zal bij de wc's genoeg zijn, maar je wilt toch af en toe even je handen of bijv. een mes afvegen.

Als je bezorgd bent over de afstand die je moet lopen is een sixpack en een stoel genoeg om het ineens een mooi verhaal te maken ;)

Edit: misschien een afwasbak als je die efficiënt kunt inpakken en wat afwasmiddel. Paar plastic bekers. Vergeet je tandenborstel niet. Dat laatste heb ik te vaak gezien :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ample Energy op 14-08-2018 16:03 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Vuilniszakken. Veel.

In combinatie met ducttape onmisbaar, zeker bij slecht weer.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-07 10:17
Een steekwagentje/bolderkar is erg handig.
Als je dan een willekeurig iemand kan vragen om hem te duwen/trekken in ruil dat zijn eigen spullen ook een stukje kunnen liften, dan hoef je helemaal niks meer te dragen :p.

Desperado's/radler gaat in de ochtend makkelijker dan gewoon pils is mijn ervaring, dus die neem ik meestal ook een aantal mee.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Ample Energy schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:02:
[...]
Als je bezorgd bent over de afstand die je moet lopen is een sixpack en een stoel genoeg om het ineens een mooi verhaal te maken ;)
??? Die zie ik niet voor me.
Edit: misschien een afwasbak als je die efficiënt kunt inpakken en wat afwasmiddel. Paar plastic bekers. Vergeet je tandenborstel niet. Dat laatste heb ik te vaak gezien :P
Ik was niet van plan ook maar iets mee te nemen dat afgewassen moet worden... Water uit 'n flesje, gebakken eieren op 'n bolletje, (wegwerp) mes waarmee je je bolletje besmeerd hebt even aflikken en droog maken met wat wc-papier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Aspirine/paracetamol voor als je te veel gedronken hebt?
Denk ook aan goede schoenen die ook vies mogen worden, als het even regent wordt het snel een grote modderboel...

Trust me, I'm an engineer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:43:
Omdat het toch een heel andere tak van sport is dan regulier kamperen, even een eigen topic.

Ik ga dit weekend naar Lowlands, en hoewel het niet m'n eerste keer is, zijn de andere 2 keer zo anders geweest en zo lang geleden, dat ik nu enigszins nerveus word.

Normaal gesproken ging ik met een partner, nu ga ik als vrijwilliger met een hele ploeg. Een groot deel van de ploeg gaat met groepsvervoer, ik ga met eigen vervoer. De tent wordt voor je opgezet, maar dan... wat neem je nog meer mee?

Oordopjes
Stoeltje.

Ductape.

Maar dan. Koken doe je er niet, boodschappen kun je ook niet doen. Hoe zorg je dat je niet puur op friet en bier overleefd? Wat voor eten neem je mee? Als je al iets mee neemt?
toon volledige bericht
Eten is prima op lowlands, check de app maar even, daar zijn genoeg eettentjes. Ik red het het hele weekend zonder friet
Hoeveel schoenen/sandalen neem je mee? Moet je wc-papier mee nemen? Zijn de douches een beetje ok? Reservebril?
Ik heb zelf wandel (berg) schoenen en meestal nog een paar sneakers. Voor de zekerheid laat ik altijd nog een paar achter in de auto.
De douches zijn prima, totaal geen klachten daarover.
Reservebril heb ik standaard altijd in de auto liggen, zou ik zeker meenemen.
Hoe zorg je ervoor dat het allemaal ook versleepbaar blijft? Bijkomend probleem is dat ik momenteel met krukken loop, minimaal 1, en dat ik dus hooguit 1 vrije hand heb om dingen te verslepen, noch een mega-rugzak (grootste rugzak die ik heb is 30 liter). Volgens mij is het ruim 2 kilometer lopen van de parkeerplek naar de kampeerplaats, dus dat is ook niet niks.
Het is inderdaad een K.. eind lopen (tenzij je Gllamp parking heb), heb genoeg karretjes gezien maar zorg er voor dat je geen kleine wielen hebt. Het pad vanaf de parkeerplaats is een eind lopen en allemaal losse steentjes.
Dus, ervaren festival-gangers: wat mag ik absoluut niet vergeten en hoe krijg ik (zonder grote kosten) alles naar en van het terrein?
Ik heb zelf twee keer gekampeerd daar (tegenwoordig Gllamping) en deze lijst heb ik ooit van een die hard lowlands ganger gehad:
Eten/ drinken
- Drinken kan je daar altijd kopen.
- bekers
- kauwgom, snoep, pepermunt etc
- Sultana, snelle jelle o.i.d.

Meenmen
- Rugzak
- slaapzak
- luchtbed
- matras hoes
- kussen + sloop
- oordopjes
- schoenen
- (Korte) Broeken
- T-shirts
- slippers
- ondergoed
- schone sokken
- zonnebrandcrème
- zonnebril
- vuilniszakken
- regenjas
- papieren zakdoeken
- deodorant
- handdoeken
- zeep, shampoo, douchespul
- haar gel/wax/Fudge
- tandenborstel (+ pasta)
- zaklampje (+ volle batterijen)
- Powerbank

Belangrijk
- lowlands kaartje/ parkeer ticket
- Rennies
- paracetamol/advil
- Rijbewijs
- O.R.S.
- pinpassen
- Euro's

Hier redde ik prima lowlands in een tent mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 16:00
Op camping 3 moet je over de brug, dus dan moet je wel wat hulp hebben met die kar. Dus dat zou ik alleen doen als je met die groep tegelijk naar binnen gaat. Eten kan je kopen net buiten de camping, koffie en een croissant op de camping, eieren zou ik ook daar kopen (hebben ze ook ongebakken, gewoon in een supermarktje). Ik vind het zelf altijd wel fijn om die tsjak zelf te kunnen maken dus ik neem dan wat blikken knaks en oploskoffie e.d. mee samen met een klein campingbrandertje. BBQ mag niet op lowlands, dus dat is echt alleen voor ontbijt. De rest (lunch dinder en verder)haal je op het festival terrein en er is keus zat.

e; Ik zou lowlands even bellen/mailen/googlen of ze geen regeling hebben voor minder validen. Die wandeling + rij voor de ingang + wandeling is echt terror als je slecht ter been bent. Het is al terror als je goed ter been bent namelijk.
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:11:
Ik kan niet met de groep tegelijk naar binnen: zij gaan via een andere parkeerplaats omdat ze met 'n toerbus gaan. Ik moet dus hopen op lieve Lowlandsgangers?
Nou zijn er zat lieve mensen, maar die trap op en af is gewoon kut, ook voor de rest. En iedereen heeft veel shit mee. Ik zou toch even kijken wat ze geregeld hebben voor minder validen. Ik denk dat er wel een aparte ingang is of een karretje dat je van ingang, over de weg naar de camping kan rijden.

e6; @Ardana Kan je niet wat shit aan iemand mee geven die de bus pakt. Bijv slaapzak en matje meegeven. De rest past dan toch wel in 30 liter zou ik denken. Je kan op LL tegenwoordig echt alles thuislaten, al die bullshit die hier staat (inclusief die van mezelf) is allemaal luxe. Echt het enige wat je nodig hebt is een gevulde portemonnee, de rest is daar. (en laat je paspoort gewoon thuis).

[ Voor 65% gewijzigd door MrAngry op 14-08-2018 16:21 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Dit weekend ga ik ook festival kamperen op Decibel!

Ik stop de spullen/boodschappen van een maat en mijzelf in een bolderkar (zo’n houten met stevige banden, niet die opklapbare van de Action). De bolderkar kan uit elkaar dus makkelijk mee te nemen in de auto.
Aangekomen zetten we de kar in elkaar en proppen die vol met tenten, slaapzakken, opblaasbedden, boodschappen en alle andere dingen om te overleven. Dit maken we allemaal vast met spanbanden, zodat je zonder zorgen naar de camping kan lopen.
Qua eten en drinken nemen we niet gek veel mee... Een six pack flesjes water, wat ontbijtkoek repen (vullen erg goed) en verder wat ons maar lekker lijkt. Normale maaltijden halen we altijd op de camping, je hebt er echt niet alleen maar ongezond voedsel. Zelf ga ik altijd voor een pasta, voedzaam en vult goed. In de ochtend heb je op de Decibel camping ook een bakker, waar je verse croissantjes etc. Kan halen. Weet niet of dit ook bij Lowlands zo is?
Verder hebben wij ook nog een party tent mee, omdat we met meerdere tenten bij elkaar staan is dat wel zo gezellig. Wat je absoluut ook niet moet vergeten, klapstoeltjes! Niets is vervelender dan na een dag feesten op de grond moeten zitten.
Een klein camping tafeltje is ook altijd wel handig.

Dat zijn mijn tips, wordt dit weekend de 10e keer dat ik op een festival kampeer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:57
stefanass schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:50:
Aangezien je met krukken loopt, kijk of je bij een kringloopwinkel een goedkoop karretje met wieltjes kan scoren, loopt een stuk makkelijker dan.
Een boodschappenkar wellicht? (een grote tas op twee wielen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
MrAngry schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:08:
Op camping 3 moet je over de brug, dus dan moet je wel wat hulp hebben met die kar. Dus dat zou ik alleen doen als je met die groep tegelijk naar binnen gaat. Eten kan je kopen net buiten de camping, koffie en een croissant op de camping, eieren zou ik ook daar kopen (hebben ze ook ongebakken, gewoon in een supermarktje). Ik vind het zelf altijd wel fijn om die tsjak zelf te kunnen maken dus ik neem dan wat blikken knaks en oploskoffie e.d. mee samen met een klein campingbrandertje. BBQ mag niet op lowlands, dus dat is echt alleen voor ontbijt. De rest (lunch dinder en verder)haal je op het festival terrein en er is keus zat.
Ik kan niet met de groep tegelijk naar binnen: zij gaan via een andere parkeerplaats omdat ze met 'n toerbus gaan. Ik moet dus hopen op lieve Lowlandsgangers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Laatst online: 13-07 11:04
Vooral niet vergeten.........

EHBO setje. (want je zal altijd zien dat er iemand ergens zich weer eens aan openhaalt)
Condooms (om b.v. je mobiel droog te houden bij plensbuien ;) ).
Bonduelle groente blikjes, en/of ander blikvoer. (om toch het gevoel te hebben dat je je groentes op hebt)
Droge crackers/koekjes. (voor als je veel wc papier gebruikt ineens..)
Goed humeur.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ben jij mijn basisschool leerkracht die de brief voor het schoolreisje altijd schreef ? :/

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

stefanass schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:50:
Een rollator bedoel je? :p Een standaard rollator lijkt mij best lastig over het terrein te krijgen, wellicht met grotere wieltjes, maar dat krijg je op dergelijk korte termijn denk ik ook niet meer geregeld.
xinix03 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:12:
EHBO setje. (want je zal altijd zien dat er iemand ergens zich weer eens aan openhaalt)
Gezien het evenment groot genoeg is, is Lowlands verplicht dit zelf te hebben, daar zitten ook meer professionals die dat vaker doen. ;)
Condooms (om b.v. je mobiel droog te houden bij plensbuien ;)).
Whut? Heb je al is goed gekeken naar een condoom? :+ Je zal dan de condoom binnenste buiten erop moeten doen, gezien de meesten een zaaddodend goedje er in hebben zitten, wat je anders lekker over en in je telefoon smeert... En daarbij hebben 80% van de smartphones anno 2018 een eigen hoesje...

@Ardana Mocht je de mogelijkheid hebben, zou ik een powerbank meenemen, zodat jouw telefoon altijd prik heeft. Anders ken je vast iemand waar je een kan lenen, T zal vast eentje hebben denk ik?

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
Imnoa schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:15:
[...]

Ben jij mijn basisschool leerkracht die de brief voor het schoolreisje altijd schreef ? :/
Dan ben jij vast die leerling die nooit luisteren wilde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:01:
Tas lenen is ietwat kort dag. Wel heb ik dit karretje:

https://i.imgur.com/PdPMSlM.jpg
Ik zie nu pas je karretje, denk niet dat die de rit vanaf de auto naar het festival terrein gaat overleven. Ik heb genoeg van die karren aan de kant zonder wieltjes zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Grappig, ik ben festivals in Duitsland gewend. Dan stond er bovenaan de lijst altijd 48 50cl. blikken bier voor 3 man :D.

Die heb ik overigens ook eens over een grindpad van 1km moeten trekken met 30 graden en van die kleine wieltjes... Wagentje was gesloopt en ik ook -O-

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Archie_T schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:18:
[...]
Ik zie nu pas je karretje, denk niet dat die de rit vanaf de auto naar het festival terrein gaat overleven. Ik heb genoeg van die karren aan de kant zonder wieltjes zien staan.
Ook als er geen gewicht in komt, maar alleen volumineuze dingen in/op komen? Slaapmatje, vouwstoeltje, slaapzakken, dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

xinix03 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:17:
Dan ben jij vast die leerling die nooit luisteren wilde?
Helaas is sarcasme niet aan iedereen besteed, alhier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-07 11:03
Ik heb zelf ook altijd smoelen doekjes (of wegwerp washandjes) mee. Daarmee kun je toch wel iets opfrissen voordat je in de slaapzak kruipt oid. Print ook alvast een tijdschema uit van de bands (en markeer wat je wilt zien). Zelf heb ik ook altijd plastic bekertjes/bestek en reserve dopjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:24:
[...]

Ook als er geen gewicht in komt, maar alleen volumineuze dingen in/op komen? Slaapmatje, vouwstoeltje, slaapzakken, dat soort dingen?
Ik durf het zeker niet te garanderen. Het is echt een naar pad vanaf de parkeerplaats. Een goede hiking tas doet echt wonderen. Het valt mij altijd op dat je daar echt veel aan kan hangen zonder dat je last hebt van het gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:01
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:43:

Oordopjes
Stoeltje.

Ductape.

toon volledige bericht
Wordt je gebracht of rij je zelf? In het laatste geval is de Kiss & Ride dicht bij de ingang. Afhankelijk van welke camping je staat is het wel of niet ver lopen. Neem een sixpack bier mee en betaal daarmee een paar festivalgangers om je spullen te dragen. Zijn er genoeg die het doen, en anders bel je je buddy's om je op te komen halen.

- Overigens is een 30 liter rugzak meer dan zat hoor. 2 setjes kleding, een warm jasje 2 paar schoenen en je komt een heel eind!
- Vuilniszakken delen ze daar uit, hoef je niet mee te nemen.
- WC papier hangt er en de wc's & douches zijn prima te doen. Beetje de spits tijden mijden. (En niet een muntje vergeten!!)
- Eten zou ik alleen stuff voor ontbijtje mee nemen. De Armadillow is het hele weekend open en daar kun je prima eten. Ook gezonde shit.... :'(
- Ik neem 1 paar stevige stappers mee, een paar sneakers en slippers. Vind het wel chill om een beetje af te wisselen. Je voeten hebben wel wat te lijden zo'n weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Laatst online: 19:46
CH4OS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:16:
[...]
Een rollator bedoel je? :p Een standaard rollator lijkt mij best lastig over het terrein te krijgen, wellicht met grotere wieltjes, maar dat krijg je op dergelijk korte termijn denk ik ook niet meer geregeld.
[...]
Ik dacht meer aan iets als dit ;) :
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.dreamstime.com/b/antiek-houten-die-karretje-op-wit-wordt-ge%C3%AFsoleerd-68895803.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:08
shadvet schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:03:
Desperado's/radler gaat in de ochtend makkelijker dan gewoon pils is mijn ervaring, dus die neem ik meestal ook een aantal mee.
Reparadler O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:06:
[...]

??? Die zie ik niet voor me.
Stoel uit, bier open, mensen kijken. We hebben een keer echt ver moeten lopen en dan zijn een eetpauze en bierpauze wel prettig. Als je een dag eerder gaat maakt het dan ook niet meer uit of je een uur of twee uur onderweg bent en aangezien je dan al in de feestsfeer zit wordt je er ook niet chagrijnig van.
En je hebt handelsmateriaal. Als het door de krukken allemaal toch niet gaat zoals je hebt geoefend (zo las ik net iets over steentjes en een brug) kan je vragen of twee mensen voor een paar bier je een etappe vooruit kunnen helpen. Zo'n steekwagen met 1 hand slepen is namelijk nog best een uitdaging.
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:06:
[...]
Ik was niet van plan ook maar iets mee te nemen dat afgewassen moet worden... Water uit 'n flesje, gebakken eieren op 'n bolletje, (wegwerp) mes waarmee je je bolletje besmeerd hebt even aflikken en droog maken met wat wc-papier.
Fair enough. Ik moet elke paar uur m'n handen wassen en neem een ietsjes uitgebreidere messencollectie mee :+
[...]

Die van mij was €7.99 en heeft minstens 10 festivals overleeft en dat met standaard een katoenen tent en drankvoorraad onderop. En ik vind die van jou er een stuk steviger uit zien. Ik denk dat het dus wel losloopt, zeker als er inderdaad niet eens gewicht op komt. Maar ik geef geen garanties natuurlijk!

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:55

talin

ES-MA

Lijstje tot nu toe:
parkeerticket
oordopjes
ductape
paspoort
medicatie
zaklamp
kleine dagrugzak
powerbank
drank & water
[/quote]

schone sokken
schoon ondergoed
zonnebril
handoeken
douche spul en tandenborstel

geld.

rest is er allemaal te koop.
er zijn Hema winkels waar je van tentharingen tot opblaaskrokodillen te koop zijn.
ik neem 2 korte broeken mee, en dan elke dag schoon spul aan je lichaam.
savings een trui aan en dan 5 dagen feest.

eten is daar meer te vinden dan een avondje uit in Emmen, ( ik spreek je wel als je geweest bent ) dus wees gerust je hoeft geen dag patat te eten.

drank, tja wij sluiten de dag ook nog graag af met een drankje, en dan hebben we zo'n kleine diepvries ( 1m x 1m x 1m ) zonder stroom volgepakt met ijsblokken doet die het al jaren goed om op maandag nog koud bier te hebben, voor de rest nemen we niet zo veel bier mee.
smorgens willen we nog wel eens een eitje bakken meer niet.

rest is het feest op het terrein, 1 iemand huurt een kluisje, we hebben een groepsapp en als er wat gewisseld moet worden regelen we even de sleutel van het kluisje of iemand loopt ff heen en weer.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
[...]

Heb je enig idee hoe laat ze aankomen? Want als dat op tijd is kan je gewoon een paar uur later gaan en kan een groepje je tegemoet komen lopen wanneer jij parkeert.
Zo heb ik een keer de eerste 2 dagen van een festival moeten missen en ben ik met de trein gegaan. Toen ik uitstapte stond er 4 man op het station te wachten en heb ik alleen een rugtas hoeven dragen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een bolderkar, al lijkt me dat lastig meenemen als je ook met krukken loopt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2018 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Minder handig, zeker icm krukken en weinig kunnen dragen...

Ben zelf vroeger behoorlijk vaak naar festivals met camping geweest. Vuistregel bleek toch steeds weer: "less is more". Dat hielp behoorlijk de ene keer dat ik bij Rammstein crowdsurfend m'n enkel zodanig verstuikte dat ik echt nul gewicht op m'n rechterbeen kon dragen :X

Wat alvast scheelt is dat je geen tent mee hoeft te zeulen. Matje en slaapzak ontkom je niet aan. Zonder kussen slaap je slecht, maar zie bijv het soort opblaaskussen dat ik afgelopen zaterdag mee had. Paar EUR bij de Ikea, weegt niets en neemt leeg nauwelijks ruimte in. Verder tandenborstel, tandpasta, zeep (idealiter: vloeibare zeep in klein plastic flesje), wat schone kleren. En misschien een lichte fleecedeken, zowel voor 's nachts als het koud is als 's avonds als je buiten staat en je weer eens last van de kou krijgt.

Dingen als eten en drinken zijn zwaar en zou ik alleen overwegen als je echt geen andere keuze hebt. Festivals zijn echt een stuk luxer geworden de afgelopen jaren. Ik was paar weken terug op de Dynamo Metalmeet en zelfs daar >20 verschillende eettenten, met van alles van friet en BBQ via wafels en pannenkoeken tot een veganistische tent. Lowlands zal nog uitgebreider zijn. Bespaar jezelf de moeite - en de kosten als eten daar verzorgd wordt - en laat de rest thuis. Idem mbt drinken. Als je je zorgen maakt om drinkwater, neem een paar *lege* 0.5l flesjes mee en vul ze ter plekke als je eenmaal geinstalleerd bent.

Als de organisatie zorgt voor tenten zou ik de vuilniszakken en duct tape ook thuis laten.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
dion_b schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:40:
[...]
Minder handig, zeker icm krukken en weinig kunnen dragen...
Mja, ik heb niet heel veel keuze :P

Want linksom of rechtsom; ik ga de boel zelf 2 kilometer moeten versjouwen. Of dat nou hier in de stad is onderweg naar de verzamelplaats (= mee rijden met groepsvervoer), of dat het nou van de parkeerplaats naar de kampeerplek is.
Ben zelf vroeger behoorlijk vaak naar festivals met camping geweest. Vuistregel bleek toch steeds weer: "less is more".
Noted. Tijdens Campzone heb ik wel geleerd dat je zo'n beetje alles kan fixen, en anders is er altijd nog "geld".
Wat alvast scheelt is dat je geen tent mee hoeft te zeulen.
Die moet wel op de terugweg mee. Is zo'n opgooi-tentje, niet groot of zwaar, wel onhandig.
Matje en slaapzak ontkom je niet aan. Zonder kussen slaap je slecht, maar zie bijv het soort opblaaskussen dat ik afgelopen zaterdag mee had. Paar EUR bij de Ikea, weegt niets en neemt leeg nauwelijks ruimte in.
Eens kijken of ik morgen de Xenos in kan, en of ze het daar ook hebben.
En misschien een lichte fleecedeken, zowel voor 's nachts als het koud is als 's avonds als je buiten staat en je weer eens last van de kou krijgt.
Fleecedeken neemt heeeeeel veel ruimte in... veel meer dan bijv. een donzendekbed. Ik zie meer heil in laagjes kleding.
Dingen als eten en drinken zijn zwaar en zou ik alleen overwegen als je echt geen andere keuze hebt. Festivals zijn echt een stuk luxer geworden de afgelopen jaren. Ik was paar weken terug op de Dynamo Metalmeet en zelfs daar >20 verschillende eettenten, met van alles van friet en BBQ via wafels en pannenkoeken tot een veganistische tent. Lowlands zal nog uitgebreider zijn. Bespaar jezelf de moeite - en de kosten als eten daar verzorgd wordt - en laat de rest thuis. Idem mbt drinken. Als je je zorgen maakt om drinkwater, neem een paar *lege* 0.5l flesjes mee en vul ze ter plekke als je eenmaal geinstalleerd bent.
Morgen dus even proef-inpakken, en daarna kijken of ik nog ruimte over heb voor eten/drinken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Paar jaar geleden met mijn vrouw en een aantal vrienden geweest voor een tweede maal. Ik heb een tree eieren meegenomen, wat olijfolie, een pan en een gasstel (1 pitter) met een busje gas. Wat pannenkoekenmix kan natuurlijk ook. Neem dan gewoon ook een shakebeker mee.

Op een gegeven moment hadden we ook bacon, je had onze buren moeten zien. :D

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinix03
CH4OS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:24:
[...]
Helaas is sarcasme niet aan iedereen besteed, alhier.
Right back at ya...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik zou wat nootjes meenemen, houd de spijsvertering aan de gang, en iets wat je soms een mentale boost geeft.
Bij mij is dat Skittles.
Voor de rest wat crackers of peperkoek voor in de ochtend of zo. Vanaf de middag is er vaak volop keus mbt eten en hoeft niet eens ongezond te zijn. Wordt wel afgezet waar je bij staat 😐 appel voor €2.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:58

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Als vrijwilliger moet je sowieso inchecken bij zij ingang (guest en pers) dan ben je al voorbij de brug of je nou morgen, donderdag of vrijdag komt.

Ik ben er morgen avond al.

Neem gewoon niet te veel zooi mee scheelt slepen, mocht je iets zijn vergeten er is van alles nog te krijgen op lowlands hema winkel.

Jaren leert hoe meer je druk maakt dat je dingen niet moet vergeten mee te nemen hoe meer je vergeet mee te nemen.

Voor je werk dienst sowieso goeie stevige schoenen aantrekken (verplicht)

Qua eten neem droogvoer mee en niet breekbaar, geen kaas dat zweet en stinkt, geen zachtfruit gaat ook stinken. chips gaat 9 van de 10 keer in je tas ontploffen en heb je er alles onder.

Nee geen glas mee pakken ze toch af, tijdens je vrijwilligers dienst krijg je eten Luchpakket (broodjes/fruit wat drinken en wat snoep)

[ Voor 24% gewijzigd door 42dpi op 14-08-2018 19:20 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Laatst online: 21-07 10:17
Als je het snel koud hebt zijn er bij de action volgens mij ook van die warmteplakkaten, kost een euro ofzo, plak je op je shirt onder je vest/trui (niet direct op je huid) en die blijven makkelijk 4 uur warm. Erg fijn gebleken op paaspop camping vooral als je uren achtereen stil zit

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tatsu schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:51:
Paar jaar geleden met mijn vrouw en een aantal vrienden geweest voor een tweede maal. Ik heb een tree eieren meegenomen, wat olijfolie, een pan en een gasstel (1 pitter) met een busje gas. Wat pannenkoekenmix kan natuurlijk ook. Neem dan gewoon ook een shakebeker mee.

Op een gegeven moment hadden we ook bacon, je had onze buren moeten zien. :D
Oeh dacht dat ei of pannenkoeken met spek wel ongeveer de standaard is qua ontbijt.

Overigens: Uit, Knoflook, Paprika, Tomaatjes, kruiden, olie mee. Maak je een perfect ontbijt mee en krijg je zelfs wat vitaminen binnen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
[...]

Er liggen houtsnippers voor de ingang, die zijn vrij irritant met kleine wielen.

Over de brug gesproken, ik weet zeker dat een random voorbijganger kan/wil helpen met je spullen.

Wat bevindingen na 18 jaar festivalbezoek:
- Wij hebben altijd een inklapbaar steekkarretje met grote wielen. Banden met klitterband (afkomstig van een Ikea matras) om de boel vast te zetten op het steekkarretje. Koelbox, vouwkrat en tent op de kar.
- bier voor de eerste dag(en), kies een merk wat ook lauw te zuipen is. Heeft Lowlands nog steeds een inruildienst? in dat geval kan je kiezen voor Heineken :|
- 2 pakken kant en klare pannenkoeken (aanrader!)
- plakken kaas
- bolletjes
- water/sap
- snoeptomaatjes, appels, bananen (niet te veel)
- vitaminepillen
- voor de liefhebbers blikken knakworsten of snackballen in tomaten- of satésaus.
- kant en klare noodles, het liefst de versie in beker, dan hoef je echt alleen water toe te voegen.
- Xiaomi USB ventilator voor warme festivalochtenden. Sinds kort geupgrade naar een mobiel aircootje op USB.
- fatsoenlijke vouwstoelen
- powerbank
- boxje
- campingbrander voor de pannenkoeken en noodles.
- Percolator, onderste deel kan je ook gebruiken om water te koken voor je noodles.
- pannenkoekenpan (ook om eventueel een eitje te bakken)
- iets tegen de regen of zon, dus een tarp/schaduwdoek of partytent.
- vochtige babydoekjes, eigenlijk goed om alles mee schoon te maken. :*)
- ooglapje om 's morgens uit te slapen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Slaapmasker als je langer wil slapen dan dat de zon op komt idd. En vochtige doekjes, deodorant en handgel vind ik ook echt onmisbaar.

Protip: (6 jaar met krukken gelopen):
Denk eraan dat je met je kruk geen grip hebt op zompig natgeregend gras en dat je hem nergens normaal kwijt kan in de douche of de wc. Maak hiervoor met klittenband een lusje aan je kruk vlak onder het handvat zodat je hem aan een haakje op kan hangen, er zijn ook dure krukhouders verkrijgbaar maar zo werkt het ook.
Voor de prut kun je er een ijskram onder zetten, al weet ik niet of dat is toegestaan ivm scherp. Een bredere dop scheelt ook al enorm. Dit soort spul dus:
https://www.wandelstok-ex...soires/kruk-en-stokdoppen
Voor als je grote afstanden met je kruk gaat lopen (langer dan je gewend bent) zou ik nog een wielren- of fitnesshandschoentje adviseren tegen de blaren tussen je duim en je wijsvinger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Robertdj schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 17:52:
[...]

- bier voor de eerste dag(en), kies een merk wat ook lauw te zuipen is. Heeft Lowlands nog steeds een inruildienst? in dat geval kan je kiezen voor Heineken :|
Ja de inruil service was briljant! Was van Grolsch destijds geloof ik. Heb het afgelopen jaren niet meer gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Mja, ik drink geen bier en ben niet kieskeurig mbt water. Vraag me wel af wat ik op het festival-terrein zelf kan krijgen eigenlijk... aangezien je eigenlijk niks mee mag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:56:
Mja, ik drink geen bier en ben niet kieskeurig mbt water. Vraag me wel af wat ik op het festival-terrein zelf kan krijgen eigenlijk... aangezien je eigenlijk niks mee mag nemen.
Ik denk dat je een verkeerd beeld van Lowlands hebt? Je was toch al eens geweest? Je kan bijna alles krijgen daar. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen drankjes voor jou hebben ;)

Ik heb op lowlands het volgende gedronken (zover ik nog weet)
Smoothies
Ice tea
Cola
Water
Wijn (en nog goede ook bij de wijnbar!)|
Koffie
Thee
Cocktails
Speciaal bier
Verschillende vegan tenten mocht dat je ding zijn,
Kortom, er is genoeg te eten en drinken. Start de app eens, daar staat alles uitgelegd qua eten en drinken.

[ Voor 26% gewijzigd door Archie_T op 14-08-2018 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Archie_T schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:00:
[...]

Ik denk dat je een verkeerd beeld van Lowlands hebt? Je was toch al eens geweest? Je kan bijna alles krijgen daar. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen drankjes voor jou hebben ;)

Ik heb op lowlands het volgende gedronken (zover ik nog weet)
Smoothies
Ice tea
Cola
Water
Wijn (en nog goede ook bij de wijnbar!)|
Koffie
Thee
Cocktails
Speciaal bier
Verschillende vegan tenten mocht dat je ding zijn,
Kortom, er is genoeg te eten en drinken. Start de app eens, daar staat alles uitgelegd qua eten en drinken.
toon volledige bericht
Ok, om precies te zijn: ik drink whiskey, water en muntthee, meer niet ;) Ik ken weinig festivals (afgezien dan van whiskey-proeverijen) waar ze ook whiskey verkopen (al dan niet tegen schappelijke prijs) :P Ow en Jack Daniels is géén whiskey maar bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:13:
[...]

Ok, om precies te zijn: ik drink whiskey, water en muntthee, meer niet ;) Ik ken weinig festivals (afgezien dan van whiskey-proeverijen) waar ze ook whiskey verkopen (al dan niet tegen schappelijke prijs) :P Ow en Jack Daniels is géén whiskey maar bocht.
Ben zelf geen whiskey drinker maar kan me echt niet voorstellen dat ze dat daar niet hebben. Maar wellicht zijn er andere LL hangers in dit topic die wel ervaring er mee hebben. Muntthee en water zeker geen probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jeroen3 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:11:
[...]

Een boodschappenkar wellicht? (een grote tas op twee wielen)
Je moet bij Lowlands een brug over, dat lukt never nooit met een bolderkar, winkelwagen etc tenzij je met meerdere mensen gaat. En dan nog is het drama++

@Ardana: neem het meest noodzakelijke mee en verder zo min mogelijk. Ik las bv iets over een klapstoeltje, als je die niet nodig hebt om medische redenen lekker thuis laten. Een vuilniszak zit ook prima en normaliter zit je toch alleen smorgens en savonds even bij de tent, verder ben je op het terrein.
Hoeveelheid schoenen en kleding zou ik afhankelijk maken van de weersvoorspelling. Bij een beetje regen heb je genoeg aan 1 paar degelijke schoenen en een paar slippers ofzo. Het terrein is best goed voorzien en wordt niet meteen een grote modderzooi na 1 bui.
Of dat karretje het overleeft weet ik niet, kleine wieltjes zijn k**. Een deel van de route is over verhard terrein, een kleiner deel over zand/lang gras (al zat dat met de droogte van afgelopen tijd misschien meevallen). En is dus best een irritant stuk lopen.
Ik weet niet of je met de auto gaat maar zo ja, laat daar wat spullen in liggen die je niet meteen de 1e nacht nodig hebt. In je eentje veel zooi meesjouwen is echt vervelend, wederom met name door die brug. Je loopt op dat ding niet even 3x op en neer om alles boven te krijgen, daar is het veel te druk voor. Van de andere kant, als je iemand die niet veel vast heeft vraagt of ie ff wil helpen dan heeft dat meestal ook wel succes.
Eten op Lowlands is erg goed geregeld en zeer gevarieerd, maar wel duur. Afhankelijk daarvan zou ik dus bepalen wat je zelf meeneemt, zoals eerder gezegd kun je een deel ook eerst in de auto laten liggen en dan een dag later ophalen (of snachts, maar ook dan kan het nog heel druk zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Zo, n.a.v. de berichten hier, en overleg met m'n vriend (die donderdagochtend al gaat om alle 50 tenten op te bouwen) besloten om toch maar met de touringcar en groep mee te gaan.

Iets minder vrijheid, veel minder sjouwen :)

Vandaag wat laatste dingetjes gekocht, zoals 'n opblaas-kussen, morgen de boodschapjes doen en inpakken.

Ik laat na het weekend wel horen hoe het ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sayang1991
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Backpack, muesli repen (cliff energy bars), oordopjes, simpele koplamp (scheerlijnen in het donker zijn geen pretje), plaksetje voor je luchtbed (die fout maak je maar 1 keer...), powerbank en een kleine waterzak die je kunt vullen bij de wc's (is gewoon drinkwater).

Hiermee heb ik al menig festival overleefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:57
toolkist schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:19:
[...]

Je moet bij Lowlands een brug over, dat lukt never nooit met een bolderkar, winkelwagen etc tenzij je met meerdere mensen gaat. En dan nog is het drama++
Uhm, dit is ook een boodschappenkar.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZQOlC2m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jeroen3 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:05:
[...]

Uhm, dit is ook een boodschappenkar.
[afbeelding]
Weet ik. Ik heb echter meer dan eens een echte winkelwagen in de rij bij Lowlands gezien ;)
Ardana schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:50:
Zo, n.a.v. de berichten hier, en overleg met m'n vriend (die donderdagochtend al gaat om alle 50 tenten op te bouwen) besloten om toch maar met de touringcar en groep mee te gaan.

Iets minder vrijheid, veel minder sjouwen :)

Vandaag wat laatste dingetjes gekocht, zoals 'n opblaas-kussen, morgen de boodschapjes doen en inpakken.

Ik laat na het weekend wel horen hoe het ging :)
Ook handig, wat van die wegwep ponchos. Bij de Action 90 cent ofzo. Aangezien er toch wel een enkele bui verwacht wordt zo te zien

[ Voor 50% gewijzigd door toolkist op 15-08-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 02:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Viper® schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:47:
Ik loop dit lijstje meestal na:
https://festileaks.com/de-festival-paklijst/

Misschien wat fruit?
Appels, bananen
Uit nieuwsgierigheid bekeek ik die lijst, maar waarom mogen steekwagentjes en bluetooth-speakers(!) niet naar Pukkelpop? :?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
toolkist schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:17:
[...]
Ook handig, wat van die wegwep ponchos. Bij de Action 90 cent ofzo. Aangezien er toch wel een enkele bui verwacht wordt zo te zien
Daar heb ik er idd 1 van mee genomen, en ik neem m'n plu mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 16-07 20:25

-tom-562

Oliesjeik

AW_Bos schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Uit nieuwsgierigheid bekeek ik die lijst, maar waarom mogen steekwagentjes en bluetooth-speakers(!) niet naar Pukkelpop? :?
Omdat je anders 10000 soorten teringherrie hoort op de camping? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 02:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

-tom-562 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:45:
[...]

Omdat je anders 10000 soorten teringherrie hoort op de camping? :P
Dat dacht ik al, maar vreemd dat ze echt vooral bluetooth-speakers zeggen in dat artikel. Anders zou je bijna geneigd zijn speakers met een kabeltje mee te nemen :P

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:35
Koken doe je er niet
Ik nam altijd een gasbrandertje mee en dan zette ik er 's nachts en 's ochtends een blik knakworsten op, super chill! Maar weet niet of dat nog mag (brandertje)..
verder wellicht zo'n oogkapje meenemen, want op festival campings staan soms felle lampen. Zelf nooit gedaan want ik slaap toch wel door de drank..
Ik heb naar Lowlands ook wel eens een oude kinderwagen meegenomen om spullen in te vervoeren, op zich werkt dat aardig, minus die brug..

[ Voor 16% gewijzigd door Menesis op 15-08-2018 23:52 ]

Mixed Reality dev

• toolkist
  • Niet online
Ardana schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:35:
[...]

Daar heb ik er idd 1 van mee genomen, en ik neem m'n plu mee :)
Die krijg je het festivalterrein niet op normaliter.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
toolkist schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:23:
[...]

Die krijg je het festivalterrein niet op normaliter.
Puh! En het is zo'n mooi schattig leuk roze opvouw-ding met hartjes!!!

• toolkist
  • Niet online
Ardana schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 09:36:
[...]

Puh! En het is zo'n mooi schattig leuk roze opvouw-ding met hartjes!!!
Waar je ook mee kunt gooien ;)
Sowieso zijn alle grote podia overdekt, dus daar heb je em al niet nodig. Zo'n cheap ass poncho is ook veel praktischer om mee te nemen, neemt veel minder ruimte in beslag.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
toolkist schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:41:
[...]
Sowieso zijn alle grote podia overdekt, dus daar heb je em al niet nodig. Zo'n cheap ass poncho is ook veel praktischer om mee te nemen, neemt veel minder ruimte in beslag.
Maar, maar, maar! Fashion-statement! Roze! Metalic! Hartjes!!! ;( Daarnaast ook zeer practisch als parasol :Y

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:07
toolkist schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

En de personen achter je zien niks meer ;)
Je steekt je buren er de ogen mee uit etc etc.

[ Voor 6% gewijzigd door LordSinclair op 16-08-2018 11:20 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
LordSinclair schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

En de personen achter je zien niks meer ;)
Je steekt je buren er de ogen mee uit etc etc.
Dat valt wel mee, ik prik er hooguit mee in hun borst :P (Ik ben nogal klein) En ik was sowieso niet van plan hem bij de concerten zelf te gebruiken, hooguit bij het struinen over het festival-terrein :)

• DaanDH
Lowlands terrein is hetzelfde terrein als Defqon.1 toch?
Naast de brug hebben ze een soort helling gemaakt, zodat je makkelijk met een bolderkar de brug over komt :)

• Noxa
DaanDH schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:03:
Lowlands terrein is hetzelfde terrein als Defqon.1 toch?
Naast de brug hebben ze een soort helling gemaakt, zodat je makkelijk met een bolderkar de brug over komt :)
Klopt is het zelfde terrein. Zou mooi zijn als ze dat gedaan hebben!

• DaanDH
Noxa schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Klopt is het zelfde terrein. Zou mooi zijn als ze dat gedaan hebben!
Jep, tenminste, tijdens Defqon was dit wel zo!
Been there, done that :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-07 09:24
Ardana schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:13:
[...]

Bij mij gaat elk jaar (7 jaar al) een flask mee naar binnen met Glenfiddich :) op Pinkpop. Lekker dunne flask met volgens mij 300ml inhoud. Prima en genoeg om lekker wat van je whiskey te kunne genieten.

Het mag niet, maar als je hem een beetje tactisch verbergt kom je er moeiteloos mee op het terrein.

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
Ardana schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:50:
Is het geen optie om het grootste drama aan spullen (lees: de zwaarste / grootste dingen) alvast mee te geven donderdagochtend? Ik neem aan dat je al weet welke tent het wordt of dat je vriend die kan claimen na het opzetten.

Dan zou je enkel een rugzakje met kleren mee moeten, dat is goed te doen denk ik?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
Drardollan schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Is het geen optie om het grootste drama aan spullen (lees: de zwaarste / grootste dingen) alvast mee te geven donderdagochtend? Ik neem aan dat je al weet welke tent het wordt of dat je vriend die kan claimen na het opzetten.

Dan zou je enkel een rugzakje met kleren mee moeten, dat is goed te doen denk ik?
Nou, aangezien het al donderdagochtend geweest is, gaat dat niet lukken ;) M'n tent staat al als het goed is, dus dat is helemaal prima.

Maar goed, ik neem mee:
* 1 wagentje met daarop 1 big shopper met daarin (uitstekend naar boven natuurlijk): krukken, slaapmat, vouwstoel, slaapzakken
* 1 rugzak (30 liter) met persoonlijke spullen
* 1 rugzakje (15 liter?) met eten en drank

Volgens mij moet het zo lukken :) Vooral aangezien ik met taxi naar de verzamelplek gebracht wordt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 16-08-2018 14:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
Ardana schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:48:
[...]

Nou, aangezien het al donderdagochtend geweest is, gaat dat niet lukken ;)
My bad |:(

Je oplossing ziet er goed uit, succes en vooral veel plezier!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:31

LankHoar

Langharig tuig

Drardollan schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 15:05:
[...]

My bad |:(

Je oplossing ziet er goed uit, succes en vooral veel plezier!
Woon je op Hawaii ofzo dat je zo'n tijdsverschil hebt dat je donderdamiddag dacht dat donderdagochtend nog moest komen? :D

[ Voor 10% gewijzigd door LankHoar op 16-08-2018 16:38 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
LankHoar schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 16:37:
[...]

Woon je op Hawaii ofzo dat je zo'n tijdsverschil hebt dat je donderdamiddag dacht dat donderdagochtend nog moest komen? :D
Wijt het maar aan de alcohol ;)

Nee, beetje vreemde werkweek gehad na een lekkere vakantie. Dus ben nog niet helemaal terug in de tijd.

Pagina: 1