Headset met afneembare microfoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICTboer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-03 12:36
Gaming headset met afneembare microfoon
Ik zoek een gaming headset met een afneembare microfoon. Ik heb zelf al een beetje rond gekeken en kwam uit bij alleen Hyperx Headsets.

Mijn budget ligt rond de 100 euro.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik zoek een gaming headset met afneembare microfoon zodat ik de headset ook kan gebruiken als koptelefoon voor in de trein etc, dat je niet altijd zit te ouwehoeren met de microfoon.

Alvast bedankt voor de hulp!

Wees gegroet,
ICTboer

Beste antwoord (via ICTboer op 14-08-2018 23:12)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:33
Ik heb zelf de Arctis 5 en de Arctis 3 Bleutooth (thuis en voor op werk/mobiel onderweg/vliegtuig).
Beiden zijn voor rond de €100 te krijgen.

https://steelseries.com/gaming-headsets#pc

Dat omdat deze gewoon reuze comfortabel zitten, er voor mij zeer degelijk geluid uitkomt en het uiterlijk neutraal is, en niet lijkt alsof je een "Gaming" headset op je kop hebt zitten.

Geluid blijft subjectief, maar de reviews zijn over het algemeen zeer positief, ik zou het wellicht ook eerst proberen bij Mediamarkt ofzo.

De microfoon is retractable, mensen die het niet kennen staan altijd verbaast als ik de mic uitschuif, het valt helemaal weg in het design.

De 5 is standaard USB en heeft een verloopstukje naar aux erbij, de 3 Bluetooth heeft standaard aux maar die gebruik ik uiteraard draadloos.
Wellicht een optie om te overwegen :)

De pro versies ben ik ook wel van gecharmeerd, schijnt nog beter geluid uit te komen, maar hangt ook een prijskaartje aan uiteraard.

[ Voor 19% gewijzigd door Turismo op 14-08-2018 20:40 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICTboer
Daar had ik ook al naar gekeken, leek me toch net wat te onhandig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:02
Maar de meeste gaming headsets zijn via USB aangesloten toch? en ga je hem dan elke keer loskoppelen en koppelen aan de pc :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICTboer
Tiagoo schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 15:36:
Maar de meeste gaming headsets zijn via USB aangesloten toch? en ga je hem dan elke keer loskoppelen en koppelen aan de pc :p?
Helemaal niet aan gedacht dat dit voornamelijk via USB gaat.. 8)7 8)7
Ben eigenlijk opzoek naar aux en eventueel bluetooth erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 15:10

PnD

like in Pinda ^_^

Je beperkt je keuzes wel erg als je de combinatie wilt. Ik zou voor een losse microfoon gaan, deze bevalt me prima: Trust GXT 210

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-07 12:21
HyperX heeft een USB soundcard voor de PC, en daarna een korte 3.5mm kabel aan de headset. Deze kan je dus zo in je telefoon steken.. echter, het is wel echt een kort kabeltje.

Als je een goede koptelefoon voor onderweg wil, en niet meteen zo'n lomp uitziende gaming headset zou ik een aparte mic kopen voor de PC en een aparte koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ICTboer
Het gaat mij er voornamelijk om dat ik via de steam link ook vaak op de bank met een controller aan het gamen ben en dan dus moeilijk de mic van de pc kan gebruiken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:33
Ik heb zelf de Arctis 5 en de Arctis 3 Bleutooth (thuis en voor op werk/mobiel onderweg/vliegtuig).
Beiden zijn voor rond de €100 te krijgen.

https://steelseries.com/gaming-headsets#pc

Dat omdat deze gewoon reuze comfortabel zitten, er voor mij zeer degelijk geluid uitkomt en het uiterlijk neutraal is, en niet lijkt alsof je een "Gaming" headset op je kop hebt zitten.

Geluid blijft subjectief, maar de reviews zijn over het algemeen zeer positief, ik zou het wellicht ook eerst proberen bij Mediamarkt ofzo.

De microfoon is retractable, mensen die het niet kennen staan altijd verbaast als ik de mic uitschuif, het valt helemaal weg in het design.

De 5 is standaard USB en heeft een verloopstukje naar aux erbij, de 3 Bluetooth heeft standaard aux maar die gebruik ik uiteraard draadloos.
Wellicht een optie om te overwegen :)

De pro versies ben ik ook wel van gecharmeerd, schijnt nog beter geluid uit te komen, maar hangt ook een prijskaartje aan uiteraard.

[ Voor 19% gewijzigd door Turismo op 14-08-2018 20:40 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1