Vreemde title meegegeven voor URL in nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Wellicht een muggenziftertje, maar de title naar de Emerce-website / bron in nieuws: Storingswebsite Allestoringen is overgenomen door bedrijf achter Spee... lijkt me een wat gekke titel te hebben.
Nu lijkt het me dat dit geautomatiseerd is ingevuld, maar dan nog, de volgende title meegeven is dan wel wat raar:
www.emerce.nl - Emerce.nl - Accepteer cookies
Het gaat mij uiteraard om het laatste deel. ;) Deze title wordt dan ook weergegeven als je met de muis hovered over de klikbare URL.

Omdat ik niet weet of dit een bug is of niet, ga ik dit even op safe spelen en eerst bij jullie neerleggen, jullie hebben daar meer weet van dan ik, immers. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Het lijkt er inderdaad op dat dit geautomatiseerd is ingevuld, het komt overeen met de paginatitel als je de link volgt (wat dus een accepteer cookies-pagina is).

Desondanks ben ik het er wel mee eens dat het in dit specifieke geval niet de meest nette onhover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Stoelpoot schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:34:
Het lijkt er inderdaad op dat dit geautomatiseerd is ingevuld, het komt overeen met de paginatitel als je de link volgt (wat dus een accepteer cookies-pagina is).
Vandaar dat ik het topic eerst hier neer zet, dan kan het topic altijd nog naar stoute bugs of zo gezet worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet net, maar wel duidelijk, weet ik dat ik er niet eens op hoef te klikken. Er zijn wel vaker bronnen vermeld welke achteraf cookiewalls of zelfs paywalls zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24
@CH4OS Inderdaad een automatisch ingevulde titel. Heb 'm even aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@Xtuv Bedankt voor het aanpassen! Gaat mij er alleen om of het mogelijk is om eea te verbeteren, zodat jullie niet elke keer er werk aan hebben. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CH4OS schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 20:03:
@Xtuv Bedankt voor het aanpassen! Gaat mij er alleen om of het mogelijk is om eea te verbeteren, zodat jullie niet elke keer er werk aan hebben. ;)
Er is niet een eenduidige manier om geautomatiseerd een cookiemuur te accepteren of te 'omzeilen', en de code ziet over het algemeen het verschil ook niet. Het is wachten tot een moment dat cookiemuren overbodig of verboden worden...

Intentionally left blank

Pagina: 1