Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer chromebook 13 of 15 inch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Gewoon een beetje surfen en mailen, Vrouw wil hem voor de toetsen e.d gaan gebruiken.
af en toe youtube en wellicht wat apps van de play store

Wat is je budget?
400-450

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, Gaan we alleen thuis gebruiken.
Wellicht een keer met vakantie maar thats it.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik twijfel tussen de Acer R 13 en de Acer Flip 15

Is de 15 inch niet te groot en hoe goed is de intel (4200)processor?
De 13 inch is natuurlijk van vorig jaar maar wel met aluminium behuizing.

Zijn beide nu in de aanbieding maar kan geen keuze maken

Beste antwoord (via RvD86 op 18-08-2018 23:52)

Verwijderd

Sorry, ik kan je niet vertellen hoe de performance relatief is.

Ik heb met de R13 eens kort gewerkt en die is gewoon vlot, maar dat is mijn oude HP 14" Chromebook met sneue Celeron processor ook. Dus een Pentium zal het ook best goed doen, maar dat is vooral de verdienste van ChromeOS.

Alle reacties

Verwijderd

Voor mij zou de keus eenvoudig zijn als ik moest kiezen tussen beide.

De Acer R13, omdat ik 13" plezieriger vind dan een 15", maar dat is iets heel persoonlijks.
Daarnaast gok ik dat je of een Acer Spin 15 bedoeld of een Asus Flip 15.

Asus is voor mij een no-go. Slechte ervaringen met de laptops, maar vooral slechte ervaringen met Asus Nederland (je moet in de basis een klant wel willen helpen).

Tot slot is de R13 voorzien van een grotendeels alu behuizing dat hem steviger maakt en zeker op de lange termijn mooier. Vuil blijft minder goed zitten door de jaren heen.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 18:52
Er is ook nog een tussen oplossing in de vorm van een 14 inch versie van Acer. Ik heb zelf de CB3-431 en die bevalt prima. Hij heeft een metalen behuizing en full-hd scherm. Ik heb voor typ en leeswerk de resolutie trouwens iets lager staan, omdat anders alles wel heel klein wordt. Voor film kijken daarentegen is het wel weer perfect.

• RvD86
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:37:
Voor mij zou de keus eenvoudig zijn als ik moest kiezen tussen beide.

De Acer R13, omdat ik 13" plezieriger vind dan een 15", maar dat is iets heel persoonlijks.
Daarnaast gok ik dat je of een Acer Spin 15 bedoeld of een Asus Flip 15.

Asus is voor mij een no-go. Slechte ervaringen met de laptops, maar vooral slechte ervaringen met Asus Nederland (je moet in de basis een klant wel willen helpen).

Tot slot is de R13 voorzien van een grotendeels alu behuizing dat hem steviger maakt en zeker op de lange termijn mooier. Vuil blijft minder goed zitten door de jaren heen.
Ik bedoel inderdaad de Acer Spin 15 |:(
Asus staat bij mij ook niet hoog op het lijstje...

Hoe is de processor van de R 13 ten opzichte van de 15 Spin?
Weet je dat toevallig?

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Ik heb met de R13 eens kort gewerkt en die is gewoon vlot, maar dat is mijn oude HP 14" Chromebook met sneue Celeron processor ook. Dus een Pentium zal het ook best goed doen, maar dat is vooral de verdienste van ChromeOS.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:49

Maduth

Probeersel

Ik kijk momenteel naar dezelfde keuze en ik neig naar de 15 Spin ivm ook ondersteuning, zit 2 jaar verschil tussen. Tevens kan je ook de Acer 15 gewoon nemen [geen spin]. Zit 100 euro verschil tussen en momenteel krijg je er een headset bij. Maar wij twijfelen nog of de touch interessant vinden.

• RvD86
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:31:

Maakt niet uit.
Bedankt zover :)

• RvD86
Maduth schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:34:
Ik kijk momenteel naar dezelfde keuze en ik neig naar de 15 Spin ivm ook ondersteuning, zit 2 jaar verschil tussen. Tevens kan je ook de Acer 15 gewoon nemen [geen spin]. Zit 100 euro verschil tussen en momenteel krijg je er een headset bij. Maar wij twijfelen nog of de touch interessant vinden.
De Spin leek ons juist handig icm touch.
Maar twijfel nog steeds of het niet veel te groot is.
Ga volgende week even in de winkel kijken.

De headset krijg je ook bij de spin.
Echter is dit alleen bij de celeron versie...

Ik heb de keuze nog niet gemaakt.
Wellicht volgende week als ik even in de winkel kan kijken

• secury
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-07 15:28
Hi, ik heb 9 maanden de R13 gebruikt en vond het een heel fijne machine. Je merkt wel dat de CPU niet geweldig vlot is, want meer dan 3 applicaties tegelijk is geen lolletje. Maak je je daar niet druk om is het een geweldige machine.

• rdoorn
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:58
touch kan handig zijn als je android apps wil gebruiken

Ronald van Doorn

• RvD86
Gisteren de Spin 15 gekocht.
Voor nu:
Mooi degelijk apparaat!
Mooi scherm!!
Voor een ''tablet'' wellicht net te groot.
de playstore maakt een chromebook echt af.
Pagina: 1