CSV/XML Feeds WooCommerce

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Wij zijn hard bezig met het opzetten van onze eerste webshops op het WooCommerce platform. Nu hebben wij van verschillende leveranciers XML en CSV feeds gekregen. Dat is helemaal top maar als ik 1 feed inlaad zit ik met 8000 producten in mijn store waarvan ik er maar 200 wil verkopen. Moet ik handmatig een eigen XML feed maken met deze 200 producten of is er een handige tool of manier om niet 8000 producten te moeten importeren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even onze Quickstart door en open dan gerust een nieuw topic. Het is niet de bedoeling dat je hier zomaar je vraag neerkwakt en de oplossingen op een zilveren presenteerblaadje aangereikt krijgt en we zijn hier geen helpdesk of afhaalchinees ;) We verwachten, zoals je in voorgenoemde quickstart kunt lezen, wel dat je zélf een beetje moeite doet ;)

Lees dan overigens ook Waar hoort mijn topic? even, want ik zie niet waarom je topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting staat? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 14-08-2018 10:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.