Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor virtualisatie + gaming remoteFX?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 16:52
Per 1 september begin ik als docent op het HBO. Ik ga o.a. cloudcomputing, Virtualisatie, en SCCM geven. Hiervoor ben ik op zoek naar een laptop die dit kan faciliteren, Ik wilde eerst een portable ESX server samenstellen, maar ik denk dat HyperV beter binnen mijn wensen past.
Een van de redenen is dat het niet erg representatief is om de clients op de server zelf te starten en ik wat flexibeler ben met een type 2 hypervisor.

Daarnaast wil ik ook een VM met wat spellen opbouwen. Ik heb begrepen dat RemoteFX de beste grafische performance geeft. DirectX en 3dgames zouden daarop draaien in tegenstelling tot VMware en VirtualBox. Wie heeft hier ervaring mee?
Daarnaast; welke Videokaarten bieden ondersteuning voor RemoteFX? De laatste lijst die ik gevonden heb, stamt uit 2012
Zou een 1050 ook compatibel zijn met RemoteFX?

Ik heb nu een 14 inch 32Gb 1,256Tb I7-8550U van BTO op het oog.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Alle reacties

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
its_Muppet schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 02:11:

Daarnaast wil ik ook een VM met wat spellen opbouwen. Ik heb begrepen dat RemoteFX de beste grafische performance geeft. DirectX en 3dgames zouden daarop draaien in tegenstelling tot VMware en VirtualBox. Wie heeft hier ervaring mee?

Daarnaast; welke Videokaarten bieden ondersteuning voor RemoteFX? De laatste lijst die ik gevonden heb, stamt uit 2012
Uit mijn hoofd Quadro en AMD Fire Pro kaarten.
Zou een 1050 ook compatibel zijn met RemoteFX?
Volgens deze link niet.

Reactie van @nelizmastr even lezen.
https://linustechtips.com...11-gtx-1050-with-hyper-v/