[feat] Favoriete advertenties verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 14:04

mvh

State Governor

Topicstarter
Ik heb even gezocht, en er blijken al feature requests te zijn ingediend om ofwel met één druk op de knop favoriete advertenties uit de lijst te verwijderen, of om vinkjes te kunnen zetten.

Op dit moment moet je (nog steeds) iedere favoriete advertentie openen om dan te verwijderen. Dat is een beetje onhandig, vandaar dit verzoek.

Het gaat om deze pagina: https://tweakers.net/aanbod/admanager/favorieten/

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Zoals deze: VA optie om advertenties te verwijderen uit favorieten?

Zal daarbij ook prettig zijn om in de lijst de actuele status van de advertentie ergens te laten zien.
Ook de URL onder "Favoriete advertenties" in de tracker komt uit bij tweakers.net/aanbod/admanager/. Lijkt mij logischer als deze direct onder de "Favorieten" tab uit komt (tweakers.net/aanbod/admanager/favorieten/)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohBer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-06-2024
Als ik favoriete advertenties wil verwijderen, dan blijft
het toch nog staan, wie weet de opllossing voor definitieve verwijdering?
Mvg.JA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
JohBer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:02:
Als ik favoriete advertenties wil verwijderen, dan blijft
het toch nog staan, wie weet de opllossing voor definitieve verwijdering?
Mvg.JA.
Het verwijderen kan via de advertentie zelf. Heb je dat al geprobeerd of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohBer
Nee helaas niet.Gr.johBer

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Vreemd, mij lukt het wel.. Is er een specifieke advertentie die niet lukt of heb je het bij allemaal?

Hier een screenshot waar je de tekst 'Verwijderen uit favorieten' ziet, via die knop kan je een advertentie uit je favorietenlijst verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm48__uzZjIJ2txafhQ4yG-j1S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sWpvWkJCrTgtqoxaz2QAI4lp.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door boenkeijer op 03-09-2020 08:31 ]

• JohBer
Dankje wel voor je bericht.Inderdaad ik zie de knop, maar als ik op verwijderen klikt blijft het staan..
Mvg.Johan.(bij allemaal)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:23

crisp

Devver

Pixelated

JohBer schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:11:
Dankje wel voor je bericht.Inderdaad ik zie de knop, maar als ik op verwijderen klikt blijft het staan..
Mvg.Johan.(bij allemaal)
Het lijkt er dan toch op dat er of iets geblokkeerd wordt, of er bij jou specifiek een fout optreedt. Zou je eens kunnen kijken in je javascript console (F12) of je bepaalde foutmeldingen ziet als je op de verwijderlink klikt?

Intentionally left blank

• JohBer
Bedankt voor de reactie.Ik heb opgestart in Edge en niet Google Chrome, en nu werkt het wel.Je moet ze nog wel een voor een verwijderen.
Dan nog de gelezen berichten verwijderen?
Mvg.johan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:23

crisp

Devver

Pixelated

Wat bedoel je met 'gelezen berichten'?

Intentionally left blank

Pagina: 1