Ik snap je berekening of vraagstelling mogelijk niet helemaal?
Als de maten 36cm bij 25.5cm zijn, is de logische diagonaal 44.1cm en dat vertaalt zich naar ongeveer 17.5" diagonaal. Dat is in ieder geval niet overeenkomstig de 15.6" waar je het over hebt.
Twee mogelijkheden dus; de hoes die je hebt geprobeerd, waarvan je aanneemt dat daar 15.6" op staat, is groter dan verwacht (namelijk 17.5") of de laptop heeft een grotere diagonaal dan de hoes die je op het oog hebt, namelijk 17.5".
Wat je eventueel kan doen; de afmetingen van de laptop eens heel goed nameten en eens met een bedrijf als Coolblue overleggen welke hoes hierbij zou passen. Zij maken ook vaak reclame op TV dat ze precies weten wat iemand aan laptop nodig heeft; dan neem ik aan dat ze van een aantal accesoires ook wel weten welke goed genoed is?
Persoonlijk zou ik geen sleeve willen trouwens; liever een lichtgewicht tas met handvat en/of schouderhengsel. Zelfs 10x naar mijn auto lopen (al is het maar 8 meter) vind ik tricky omdat niet elke sleeve goed sluit en een apparaat er makkelijker uit kan vallen dan een tas met rits.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof