Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik maak al een tijdje gebruik van een Minix kastje, sterker ik heb er inmiddels twee omdat de vorige op een verouderde Android liep. Ik gebruik dit enkel om films en series te kijken.

Mijn nieuwe deed het een tijdje perfect, maar sindskort doet hij erg vreemd. Via Kodi gebruik ik neptunes of Genesis reborn om films en series te kijken. Echter de laatste tijd loopt hij erg vaak vast wanneer ik een film open op 1 van de 2 addons. Tijdens het searches naar providers loopt het hele kastje vast. Ik moet hem dan echt hard resetten om hem weer aan de praat te krijgen. Ik heb van alles geprobeerd, cache verwijderen, providers verwijderen etc.

Wat kan ik doen om het geliefde kastje weer functionerend te krijgen. Het is lastig om films te kijken als je hem de hele tijd opnieuw moet opstarten....

Thanks!

Alle reacties

• TheNameIsBart
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Neem een abonnement op Netflix/Film1/Pathé o.i.d. en geniet zorgeloos en makkelijk van films en series. Je steunt er zelfs de makers mee. :)

Illegaal downloaden/streamen is één, hulp vragen op een openbaar forum waar duidelijk beschreven is dat dit niet mag lijkt mij ook niet echt handig.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Lenno11 Uh, nee. Hier gaan we op het forum niet aan beginnen. Als je vragen wil dumpen hoe je illegale content kan bekijken, ben je op GoT aan het verkeerde adres. Topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.