[Win10] BSOD: System Thread Exception Not Handled

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-D
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-01-2024
Help...

Mijn systeem windows 10 blijft maar booten met een BSOD met de stopcode: System Thread Exception Not Handled. Meer informatie wordt er bij de melding niet gegeven.
https://www.dropbox.com/s...jr1f/Afbeelding1.jpg?dl=0

Ook nadat Windows na een aantal pogingen vanzelf probeert de "Automatische herstel voorbereiden" te starten verschijnt zeer spoedig weer hetzelfde BSOD.
Ik kan dus niet in de veilige modus komen om zaken te bekijken/aanpassen/doen.

Ook na het verwijderen van mijn videokaart blijft het probleem hetzelfde :-(

Wie o wie heeft er nog opties?
Mijn Win10 USB heb ik de komende weer niet bij de hand, helaas...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:19
Heb je de foutcode al in google gekopierd? Dan zal je zeker info vinden namelijk...

Wat ik vind is vooral dat deze melding kan veroorzaakt worden door een driver van bv de videokaart

[ Voor 38% gewijzigd door freaky35 op 13-08-2018 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-D
freaky35 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:18:
Heb je de foutcode al in google gekopierd? Dan zal je zeker info vinden namelijk...

Wat ik vind is vooral dat deze melding kan veroorzaakt worden door een driver van bv de videokaart
Ja, precies. Dat is ook wat ik voornamelijk vindt op Internet en "hulp-video's" op YouTube. Maar ja, ik kan dus niet in de veilige modus komen op deze manier... want zoals gemeld verschijnt deze melding ook als Windows vanzelf probeert "Automatisch herstel voor te bereiden" ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Hennie-D schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:59:
... Meer informatie wordt er bij de melding niet gegeven...
Tuluk wel. D'r staat een memory.dmp file in je windows directory; staat alles in wat je wilt weten

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-D
Brahiewahiewa schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:54:
[...]

Tuluk wel. D'r staat een memory.dmp file in je windows directory; staat alles in wat je wilt weten
Dank je voor het meedenken.... maar hoe kom ik daar bij dan als ik niet voorbij dit BSOD kom en niet in de veilige modus kan opstarten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Hennie-D schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 21:19:
[...]

Dank je voor het meedenken.... maar hoe kom ik daar bij dan als ik niet voorbij dit BSOD kom en niet in de veilige modus kan opstarten?!
Je scharrelt al 5 jaar lang rond hier op tweakers. Als je nu nog niet weet hoe je een dood system moet booten, heb je die tijd niet optimal besteed. Er zijn genoeg opstart mediums te vinden met NTFS aan boord: WinPE, Hiren, Sergei's om er een paar te noemen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-D
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:06:
[...]

Je scharrelt al 5 jaar lang rond hier op tweakers. Als je nu nog niet weet hoe je een dood system moet booten, heb je die tijd niet optimal besteed. Er zijn genoeg opstart mediums te vinden met NTFS aan boord: WinPE, Hiren, Sergei's om er een paar te noemen
"Fijn" om te lezen dat je naast een paar goede (maar voor mij tot nu toe onbekende) opties het ook noodzakelijk vind een oordeel over mijn tijdsbesteding moet maken. Jammer, dat is toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Hennie-D schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 07:40:
[... Jammer, dat is toch niet nodig?
Nou, dat was kennelijk wel nodig. Je meldt je hier met een probleem dat je zelf wilt oplossen maar je blijkt niet over de minimale vaardigheden te beschikken om überhaupt te beginnen aan troubleshooting.

Veel mensen die jouw problem tegenkomen zullen besluiten een nieuwe computer te kopen. Anderen zullen besluiten om windows opnieuw te installeren. Jij kiest voor het pad van de krijgsman; helemaal goed! Maar vervolgens blijf je steken in level 101.

Dan kun je wel gaan miepen dat mijn reactie niet aardig is, maar ik doe niets anders dan jou wijzen op de kennis-kloof die je moet overbruggen om dit tot een succesvol einde te brengen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hennie-D
Brahiewahiewa schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:18:
[...]

Nou, dat was kennelijk wel nodig... etc
Tjonge, tjonge... jij bent vroeger echt veel gepest hè?
Pagina: 1