Voordat ik alle onderdelen ga kopen zou ik graag nog wat advies, tips of aanmerkingen willen. Ik ga voor het eerst van console naar pc gaming. Heb al veel research gedaan en kwam met dit systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, maar voornamelijk gamen. Games zoals (WOW, Fortnite, Warframe, Destiny 2 e.d) op high settings. Van mij hoeft echt niet alle spellen op ultra te draaien. Maar ik vind mooie graphics wel belangrijk (HIGH settings) met 60+fps.
Welk budget heb je in gedachten?
Ongeveer 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik zelf nog liggen. Voor de rest de hele inhoud van de pc moet nieuw gekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een decent CPU samen met een decent GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf nooit echt merken gehad. Maar mijn voorkeur gaat dan toch echt uit naar Intel. Denk toch het meest betrouwbaarste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik vind inhoud belangrijk. Lichtjes en al die dingen omheen vind ik niet belangrijk. Misschien dat de pc niet te warm word en gewoon goed gekoeld word.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf al veel dingen opgezocht maar kwam er toch achter hoeveel mogelijkheden erzijn en werd er zelf een beetje gek van.
Graag zou ik advies willen hebben, of de pc goed is voor mijn eisen en of het allemaal goed met elkaar werkt en ik in de toekomst kan blijven upgraden als ik dat wil en niet gelijk echt alles moet upgraden. (zoals ook nog nieuwe MOBO kopen)
Dit is wat ik nu heb gevonden:
Ik wil in ieder geval iedereen alvast bedanken voor de moeite. Waardeer alle hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, maar voornamelijk gamen. Games zoals (WOW, Fortnite, Warframe, Destiny 2 e.d) op high settings. Van mij hoeft echt niet alle spellen op ultra te draaien. Maar ik vind mooie graphics wel belangrijk (HIGH settings) met 60+fps.
Welk budget heb je in gedachten?
Ongeveer 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik zelf nog liggen. Voor de rest de hele inhoud van de pc moet nieuw gekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een decent CPU samen met een decent GPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf nooit echt merken gehad. Maar mijn voorkeur gaat dan toch echt uit naar Intel. Denk toch het meest betrouwbaarste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik vind inhoud belangrijk. Lichtjes en al die dingen omheen vind ik niet belangrijk. Misschien dat de pc niet te warm word en gewoon goed gekoeld word.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Heb zelf al veel dingen opgezocht maar kwam er toch achter hoeveel mogelijkheden erzijn en werd er zelf een beetje gek van.
Graag zou ik advies willen hebben, of de pc goed is voor mijn eisen en of het allemaal goed met elkaar werkt en ik in de toekomst kan blijven upgraden als ik dat wil en niet gelijk echt alles moet upgraden. (zoals ook nog nieuwe MOBO kopen)
Dit is wat ik nu heb gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 183,90 | € 183,90 |
| 1 | Gigabyte MB B360M DS3H | € 77,04 | € 77,04 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 297,99 | € 297,99 |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 47,- | € 47,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 75,36 | € 75,36 |
| 1 | Corsair CX450M | € 47,37 | € 47,37 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 56,76 | € 56,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 785,42 | |
Ik wil in ieder geval iedereen alvast bedanken voor de moeite. Waardeer alle hulp.