Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik met deze pc ww2 cod spelen ? en zou dit een goede aankoop zijn voor 350 euro?

- HP Pavillion als donor PC kast gebruikt
- Corsair VS450 voeding
- Asrock 970M Pro3 moederbord
- AMD FX8370E 8 Core processor (Black Edition)
- Nvidia Quadro 4000 grafische kaart, 2GB 2x DP aansluiting, 1x DVI
- Kingston HyperX Fury 16 Gb Dual Channel DDR3 RAM 1600Mhz
- SATA 3 SSD 120Gb
- SATA 2 WD HDD 1 Tb
- Cd/ DVD brander
- 10 USB aansluitingen, 2x USB 3.0
- Linksys Wireless G PCI adapter

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 08:43
Niet helemaal het juiste forum hiervoor, maar ik zal 'm toch beantwoorden.

Die videokaart is niet bedoelt voor gaming en zal Call of Duty WWII niet draaien. Als je voor €350 moderne games wilt spelen kan je een Xbox of Playstation kopen. Een beetje videokaart is al snel €200.

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfos op 13-08-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:01
Wolfos schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:33:

Die videokaart is niet bedoelt voor gaming en zal Call of Duty WWII niet draaien. Als je voor €350 moderne games wilt spelen kan je een Xbox of Playstation kopen. Een beetje videokaart is al snel €200.
De 1e beste YT video die ik zie draait 'm gewoon.

Het is niet een extreem slechte deal, zou ik zeggen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfos
Nat-Water schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:36:
[...]

De 1e beste YT video die ik zie draait 'm gewoon.

Het is niet een extreem slechte deal, zou ik zeggen.
Zeker deze video? Dat is niet dezelfde GPU. De Quadro M4000 is een pak krachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, geen aanrader dus de pc. Meer een pc voor grafisch werk begreep ik. Is dit voor editting ? want dit wil mijn vriendin bijv. doen. En is hij verder snel ? meerdere programmas open. Youtube, websites, eventueel een download er tussen door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Deze hardware word inderdaad vaak gebruikt voor grafisch werk, en hoewel hij wat aan de leeftijd is zal de PC nog redelijk snel zijn. Meerdere programma's open, Youtube, websites, en zelfs videobewerking kunnen prima hiermee. Voor €350 is het geen miskoop, je moet er alleen rekening mee houden dat je er niet de laatste games op kunt spelen. Daarvoor zul je de videokaart moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Graphics
Alles wat te maken heeft met grafisch ontwerp.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Je wil weten hoe je een bepaald effect kunt toevoegen aan je 3DS-MAX render.
  • Je bent nieuwsgierig naar de mening van anderen over je gemaakte 3D-model of tekening.
Ik zou eens kijken in Desktop Aankoopadvies ofzo, maar neem daar dan eerst even 't beleid door voordat je er post. In vrijwel alle gevallen verwachten we namelijk wel wat eigen inzet i.p.v. een dump van een lijst van onderdelen en een "is dit wat?".

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 14-08-2018 00:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.