Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

advies aansha laptp

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ninka
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-06 14:18
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Alle reacties

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Eh, blijkbaar is het gelukt om de vragen te kopiëren maar heb je ze niet beantwoordt? Op basis hiervan helpen lukt natuurlijk niet. Zou je je topic kunnen bewerken en de vragen kunnen invullen?

Hoe meer info, deste beter kan je geholpen worden.

BF1 Stats

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Foodie88 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:19:
Eh, blijkbaar is het gelukt om de vragen te kopiëren maar heb je ze niet beantwoordt? Op basis hiervan helpen lukt natuurlijk niet. Zou je je topic kunnen bewerken en de vragen kunnen invullen?

Hoe meer info, deste beter kan je geholpen worden.
Kopiëren is niet nodig, hetgeen wat je hierboven ziet is het standaard template wat in de textarea staat bij het aanmaken van een topic.

• ninka
Snelle laptop, voldoende geheugen, stevige behuizing, goed en rustig en mat beeld, goed GELUID, fotoos op tvscherm ,internet, tekstverwerking, fotobewerking, simpele spelletjes.

voldoende accu, ervaring met vorige HP laptop nauwelijks mogelijk zonder stroom.
Werk graag thuis met losse muis.
Wat is je budget?500-800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?ja, daarom moet deze ook stevig zijn.
Gewicht is voor mij niet super belangrijk, afmeting niet te klein maar ook geen bakbeest, zo tussen 14 en 16 inch.
Ik heb nog een desktop met windows vista waar ik windows 10 op zou willen zetten. En heb ik ook nog de mogelijkheid dvd' s af te spelen en te maken.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren: lange levensduur
Ik had de volgende lap tops uitgezocht
HP Pavilion 15-cx0651n,Lenovo Ideapad 520s-14IKB (81BL005RMH),Lenovo Ideapad 520-15IKB 81BF00JYMH ,Lenova Ideapad 151 KB 80YL00n7mh.
Heel graag een advies, het aanbod is veel te groot voor mijn kennis. 8)7 Die ik overigens wel zou willen uitbreiden.

DIT WAS MIJN HELE BERICHT.IKSNAP NIET DAT HET ER NIET ZO STAAT>

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:04

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Doe aub iets aan de opmaak van je topic. Dit is bijzonder slecht leesbaar. Bovendien krijg ik nu de indruk dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je al niet eens de moeite neemt om een ons overzichtelijk de informatie voor te schotelen. Dit mag kinderachtig lijken, maar als jij geen moeite doet, waarom zouden wij dat wel voor jou doen?

Steam/Discord: Flimovic

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
ninka schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:24:
Snelle laptop, voldoende geheugen, stevige behuizing, goed en rustig en mat beeld, goed GELUID, fotoos op tvscherm ,internet, tekstverwerking, fotobewerking, simpele spelletjes.

voldoende accu, ervaring met vorige HP laptop nauwelijks mogelijk zonder stroom.
Werk graag thuis met losse muis.
Wat is je budget?500-800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?ja, daarom moet deze ook stevig zijn.
Gewicht is voor mij niet super belangrijk, afmeting niet te klein maar ook geen bakbeest, zo tussen 14 en 16 inch.
Ik heb nog een desktop met windows vista waar ik windows 10 op zou willen zetten. En heb ik ook nog de mogelijkheid dvd' s af te spelen en te maken.
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren: lange levensduur
Ik had de volgende lap tops uitgezocht
HP Pavilion 15-cx0651n,Lenovo Ideapad 520s-14IKB (81BL005RMH),Lenovo Ideapad 520-15IKB 81BF00JYMH ,Lenova Ideapad 151 KB 80YL00n7mh.
Heel graag een advies, het aanbod is veel te groot voor mijn kennis. 8)7 Die ik overigens wel zou willen uitbreiden.

DIT WAS MIJN HELE BERICHT.IKSNAP NIET DAT HET ER NIET ZO STAAT>
Zo, hier het juiste filtertje aangezet: categorie: Laptops

Neem lekker de meest populaire met een qwerty toetsenbord.

Als jij er geen tijd aan wilt besteden, dan wij ook niet.

• ninka
het juiste filtertje? Had ik iets aan moeten zetten? geen tijd aan besteden? Sneu hoor, zo lang aan het zoeken.Ik mis de winkel van Paradigit. Van de Mediamarkt word ik niet vrolijk. Nu ja,

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Op basis van deze post en de vorige post is er niks aan te raden. Je geeft niet aan wat je er hoofdzakelijk mee wil doen en alleen maar relatieve woorden ('snelle' laptop, 'goed' geluid).

En inderdaad, formatteer je post eens. Het is helemaal niet leesbaar - beide omdat de onderdelen niet gescheiden zijn en de interpunctie grotendeels ontbreekt.

BF1 Stats

Pagina: 1