Hallo,
Mijn vraag
Ik heb een klant met een W2012r2 RDS omgeving. Daar zit een gateway/broker etc allemaal bij.
Nu zijn er voor de gebruikers 5 servers beschikbaar.
Ze hebben 2 collecties met beide een groep aan medewerkers die daar op mogen.
Op de Gateway is alles ingesteld met domein etc. Remote.domein.nl
Voor de 4 servers voor 1 collectie werkt dit prima als men daar heen verbind. Word keurig verdeeld etc.
Nu is er 1 server in de 2de collectie voor een bepaalde groep gebrukers, en ik wil gewoon de zelfde snelkoppeling gebruiken.
Echter als je dan daar heen verbind, dan komt hij altijd op 1 van de andere 4 servers uit, om vervolgens de melding te geven dat hij geen autherisatie heeft.. Dat klopt, want die gebruikers moeten naar de server 5.
Rechtstreeks met het IP verbinding werkt prima, maar is voor de toekomst niet handig/mooi.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Server 2012r2 up to date.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ben alle instellingen al tig keer langs geweest, maar ik kan er verder niks over vinden.
Via google kom ik niet verder, maar misschien zie ik het over het hoofd.
Hopelijk kan iemand hier mee helpen.
Want anders heeft deze functie niet functie als je geen meerdere collecties kan maken zonder gebruikt kan maken 1 domein/certificaat.
Mijn vraag
Ik heb een klant met een W2012r2 RDS omgeving. Daar zit een gateway/broker etc allemaal bij.
Nu zijn er voor de gebruikers 5 servers beschikbaar.
Ze hebben 2 collecties met beide een groep aan medewerkers die daar op mogen.
Op de Gateway is alles ingesteld met domein etc. Remote.domein.nl
Voor de 4 servers voor 1 collectie werkt dit prima als men daar heen verbind. Word keurig verdeeld etc.
Nu is er 1 server in de 2de collectie voor een bepaalde groep gebrukers, en ik wil gewoon de zelfde snelkoppeling gebruiken.
Echter als je dan daar heen verbind, dan komt hij altijd op 1 van de andere 4 servers uit, om vervolgens de melding te geven dat hij geen autherisatie heeft.. Dat klopt, want die gebruikers moeten naar de server 5.
Rechtstreeks met het IP verbinding werkt prima, maar is voor de toekomst niet handig/mooi.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Server 2012r2 up to date.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ben alle instellingen al tig keer langs geweest, maar ik kan er verder niks over vinden.
Via google kom ik niet verder, maar misschien zie ik het over het hoofd.
Hopelijk kan iemand hier mee helpen.
Want anders heeft deze functie niet functie als je geen meerdere collecties kan maken zonder gebruikt kan maken 1 domein/certificaat.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |