Mijn vraag:
Voor ons bedrijf, ben ik bezig met de website opnieuw te bouwen,
Vorige was hopeloos verouderd, qua ontwerp , als qua inhoud.
Nu ben ik al een heel eind met het ontwerp etc. maar ik wil natuurlijk ook de bezoekers gaan loggen.
Ik heb mij daarom gisteren aangemeld bij google analytics , alles ingesteld, en de real-time views werken perfect.
Het nadeel is, dat de bezoekers historie, niet "direct" up-to date is.
Zo heb ik vandaag al een aantal views voorbij zien komen, maar deze zijn nog niet verwerk in de historie.
Is er een manier om dit sneller te laten gaan?
Mag via analytics , maar een andere partij hiervoor is ook geen probleem.
Eventueel een pakket wat ik op mijn eigen domein kan draaien?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Webhosting bij Active24.com
Incomedia Website X5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google... , van alles voorbij zien komen over dat het 8 tot 48 uur kan duren tot de 1e views zichtbaar zouden worden.
Tijdsspanne van verdere historie niet kunnen vinden, maar ging ervanuit dat bijwerken dus net zo lang zou duren.
Alvast dank.
Voor ons bedrijf, ben ik bezig met de website opnieuw te bouwen,
Vorige was hopeloos verouderd, qua ontwerp , als qua inhoud.
Nu ben ik al een heel eind met het ontwerp etc. maar ik wil natuurlijk ook de bezoekers gaan loggen.
Ik heb mij daarom gisteren aangemeld bij google analytics , alles ingesteld, en de real-time views werken perfect.
Het nadeel is, dat de bezoekers historie, niet "direct" up-to date is.
Zo heb ik vandaag al een aantal views voorbij zien komen, maar deze zijn nog niet verwerk in de historie.
Is er een manier om dit sneller te laten gaan?
Mag via analytics , maar een andere partij hiervoor is ook geen probleem.
Eventueel een pakket wat ik op mijn eigen domein kan draaien?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Webhosting bij Active24.com
Incomedia Website X5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google... , van alles voorbij zien komen over dat het 8 tot 48 uur kan duren tot de 1e views zichtbaar zouden worden.
Tijdsspanne van verdere historie niet kunnen vinden, maar ging ervanuit dat bijwerken dus net zo lang zou duren.
Alvast dank.
[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 13-08-2018 19:31 . Reden: Je hoeft niet je hele topic in bold te posten ;) ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346