Toon posts:

molex stekker installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe demonteer je een gesloopte molexstekker die ik nodig heb voor mijn fanbus en hoe steek je er terug nieuwe draden in?

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
als je toch een 'oude' molex wilt gebruiken ... dan gebruik je toch gewoon de draadjes die daar al aan zitten?

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
die zijn veel te kort.
Is er echt geen manier om die eruit te krijgen en dan proper terug te installeren?

Verwijderd

ik denk dat dat heel moeilijk zal worden, want die zijn geperst ik ben bang dat je toch nieuwe zal moetten hale

suc6

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
als je goed kijkt, kan je zien dat die 'pinnetjes' met een soort weerhaakje in het plastic blokje zitten ... met een klein tangetje/schroevendraaiertje kan je de pinnen er wel uitkrijgen ...

succes

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

Die snoertjes zitten er meestal aangesoldeerd.
Dus pinnetje uit de molex trekken, ff de soldeerbout erop en het draadje eraf trekken.
Daarna nieuwe draadjes erop leggen en een druppeltje soldeertin erop laten smelten.
Klaar.

Verwijderd

Check deze pagina maar ff. Op zich is de tutorial niet van toepassing op jou, maar er staan wel een paar mooie close up foto's en uitleg hoe je draadjes los kunt halen/pinnetjes verwijderen/draadjes weer vast kunt maken aan de pinnetjes van een molex connector...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

gewoon nieuwe kopen bij de electro zaak. Heb ik ook gedaan, kosten je maar een paar gulden ofzo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

f 4,50 om precies te zijn
Pagina: 1