Ik werk al een aantal jaar met filters om internetgebruik op een aantal telefoons te beperken, lees: hulp bij de gemaakte afspraken met de gebruikers (kinderen
)
Sinds een aantal weken gaat dit op 1 iphone niet meer zoals gewenst. Hierop wordt het internet verkeer gestopt maar om de een of andere reden is het wel mogelijk om youtube via de app af te spelen.
Er is maar 1 entry voor de telefoon (mac adres) aanwezig.
Na verwijderen wireless device (>wireless>security) en weer handmatig toevoegen ("Do not allow any new wireless devices" staat aan) en daarna koppelen van het filter, hetzelfde probleem.
Hetzelfde filter werkt goed op andere iphone, geen youtube mogelijk.
Het koppelen van een ander filter (standaard "Blocked") heeft ook geen invloed.
Iemand nog een idee wat hier anders/fout gaat? Ik ben een beetje door mijn opties heen.
Sinds een aantal weken gaat dit op 1 iphone niet meer zoals gewenst. Hierop wordt het internet verkeer gestopt maar om de een of andere reden is het wel mogelijk om youtube via de app af te spelen.
Er is maar 1 entry voor de telefoon (mac adres) aanwezig.
Na verwijderen wireless device (>wireless>security) en weer handmatig toevoegen ("Do not allow any new wireless devices" staat aan) en daarna koppelen van het filter, hetzelfde probleem.
Hetzelfde filter werkt goed op andere iphone, geen youtube mogelijk.
Het koppelen van een ander filter (standaard "Blocked") heeft ook geen invloed.
Iemand nog een idee wat hier anders/fout gaat? Ik ben een beetje door mijn opties heen.